• Welkom op mijn school. dit gebeurde allemaal in de grote pauze terwijl ik bij de muziekwoensdag was. terwijl een geweldige band van mijn school [/the course] luisterde waren een paar jongens met wat 2e klassers buiten,zoals gewoonlijk. ze zaten wat te kloten bij de vijver toen ze terug waren gekomen van de Sanders,de plaatselijke supermarkt. toen kregen die 2e klassers wat gedoe met een vrouw omdat ze haar per ongeluk omduwden en die ging dus weg en kwam terug met een mes en nog een vrouw. de ene vrouw nam een jongen vast en de andere sneed zichzelf per ongeluk met het mes. het bloed kwam terecht op het shirt van Nicklas,een 2eklasser. De jongens uit mijn klas kregen het mee maar durfden zich er niet mee te bemoeien totdat een man,die bij de vrouwen bleek te horen,Ruben[/mijn favoriete kwal :x ik mag hem niet maar goed] ombeukte waarop Ruben vroeg ''wat doe jij nou?'' en toen heeft die man hem met de dood bedreigd. Iedereen op school in rep en roer en wij wisten dus van niks totdat ruben,ruud,sam,robin en nog wat jongens veel te laat de klas in kwamen en hun verhaal deden. meteen moest Ruben naar onze techniekleraar,die de politie heeft gebeld. Ruben is een uur ondervraagd en ze weten het adres van die mensen. ook houden de congierges de school in het oog en hebben veel lui uit de 2e en 3e met Ruben mee gefietst omdat die lui echt gek waren,zo gek om het ook nog echt te doen. en dat was dus mijn schooldag :x


    We can only learn to love by loving.

    Damnit O__O


    I build a house for your bones!

    Ohmygosh, wel extreem om dat mee te maken. Voor die gasten zeker, maar ook mensen rondom hen. Dalijk gaan ze ook bij scholen nog bodyguards neerzetten. o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hallelujah
    waarom doen mensen toch zo? -.-
    ik kan daar echt niet bij met mn verstand.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Liess schreef:
    Ohmygosh, wel extreem om dat mee te maken. Voor die gasten zeker, maar ook mensen rondom hen. Dalijk gaan ze ook bij scholen nog bodyguards neerzetten. o.o


    idd. maar die lui schijnen ook in drugs te handelen als ik iemand uit mijn klas moet geloven die die mensen soort van kent. ik geloof het zelf niet maar goed..

    @Naomi
    omdat ze gek zijn ?


    We can only learn to love by loving.

    oo erg X:


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    niet zomaar een beetje gek
    gewoon helemaal van de pot gerukt en gestoord o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wel goed dat ze die jongen naar huis brachtte, goede actie! En oppassen geblazen :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Arme jongens. Ik hoop dat er niets gebeurd. O.O

    @Rick

    zijn vriendin was helemaal panisch en bang :x en ik ben een goede vriendin van haar dik 2 uur lang gerust stellen o.o


    We can only learn to love by loving.

    Rare mensen heb je deze tijd. o.o


    blame the bully.

    wauw. ö
    het zal je maar overkomen zeg, ik zou de schrik van mijn leven hebben.


    -

    bij ons stond er eergister een plee in de fik.. en het brandalarm ging niet eens af..ja alleen in de aula.
    bij ons gebeurd dat niet zo snel, denk ik(hoop ik).. wij hebben allemaal van die bewakers op school rondlopen..


    Je moet worden wie je bent.

    O,o

    Dat is echt facking eng.
    Laatst was er ook bij ons een jongen stomdronken op school gekomen. Daarna bleek dat hij een mes had, en toen ging iedereen om hem heen staan op het schoolplein. Hij was zo ver heen dat hij een tweedeklasser ging bedreigen met het mes dat hij bijhad.


    rules don't stop me

    OMG

    de criminaliteit is wel veel toe genomen de laatste jaren

    maar wij hebben bewaking op onze school lopen dus denk niet dat, dat zo vlug gebeurt.