• Helloo,
    Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede wallenstick. Niet om je wallen te verbergen, maar echt om ze tegen te gaan.
    Heeft iemand een naam voor me van zo'n stick? ^^
    Btw, voor 'onzuiverheden in je gezicht', puistje dus :'D, gebruik ik zo'n ding van Vichi, duur maar werkt heel goed. Nu zag ik dat ze Thermal Fix hebben tegen wallen, iemand ervaring?
    Thermal Fix

    Geen idee, maar weet hje hoeveel het kost en waar je het kan kopen ?(:


    A. ikmisje.

    Ehm.. modellen gebruiken vaak aambeiencrème ofzo... ja ik weet het het klinkt stom, maar blijkbaar werkt het goed!


    Als je maar een ananas hebt..

    Aurelia schreef:
    (...)
    En daar geeft dat belachelijke schoolsysteem dat ons kwart over 8 op school wil hebben dus echt niet aan mee. Serieus, als ik gewoon een uurtje langer kan uitslapen (half 9/9 uur) ga ik zo veel fitter naar school. Half 8 ís gewoon geen tijd.
    -Uit haar frustratie-

    ik moet om 6 uur al opstaan :x


    -

    Ik heb er ook last van, maar geen idee hoe het te 'bestrijden'. :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er is niks tegen wallen, zelfs niet dat groene-rol-ding-met-een-koud-balletje-bovenop-dinges. Van... Garnier? Regelrechte troep.

    Als je er echt last van hebt, moet je inderdaad gewoon eerder naar bed. (Hé, de 1 heeft meer slaap nodig dan de ander.)

    Wat wel kan helpen is om het te verminderen, in noodgevallen.

    Theezakje (nat, niet perse kokend heet^^) onder je ogen houden.
    Of een lepel een paar minuten in de vriezer leggen en dan onder je ogen houden.


    Klinkt cliche, en misschien werkt het niet bij iedereen, maar bij mij wel.