tegen. Ik zelf denk dat 5 niveaus genoeg is.
En dat zeg ik niet omdat ik maar op niveau 1 zit, maar omdat ik denk dat er dan teveel moeite gedaan wordt en soms niet zo'n zinnige quizzen of wat dan ook er zullen uit voort vloeien.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Marshmellow schreef:
En dat zeg ik niet omdat ik maar op niveau 1 zit, maar omdat ik denk dat er dan teveel moeite gedaan wordt en soms niet zo'n zinnige quizzen of wat dan ook er zullen uit voort vloeien.
Inderdaad, dan gaan mensen expres quizlets maken of online zijn/forum berichten posten, omdat ze een niveau hoger willen.
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Tegen. Vijf vind ik al meer dan genoeg.
Persoonlijk vind ik die niveau's nu al overbodig, om de reden dat jij zegt eigenlijk: mensen willen het hoogste niveau behalen en gaan daardoor zinloze quizlets/topics/gb gaan maken/schrijven.
UseSomebody schreef:
Persoonlijk vind ik die niveau's nu al overbodig, om de reden dat jij zegt eigenlijk: mensen willen het hoogste niveau behalen en gaan daardoor zinloze quizlets/topics/gb gaan maken/schrijven.
Ik dacht eerst dat je met school bedoelde oO. Nou ja, ik ben er tegen. Vijf is meer dan genoeg, anders krijg je heel veel spam en veel onnuttige quizlets.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Marshmellow schreef:
UseSomebody schreef: