• Ik zou eigenlijk graag hebben dat er meer dan 5 niveaus zijn. Dan heb je ietsdat je kunt proberen te behalen en dat vind ik wel leuk.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja das wel leuk! dat je hoe meer hoe hoger niveau hebt! slim idee:$


    the memory will never die!

    bedoel je nou niveaus als in havo/vwo, vmbo enz. ?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    tegen. Ik zelf denk dat 5 niveaus genoeg is.
    En dat zeg ik niet omdat ik maar op niveau 1 zit, maar omdat ik denk dat er dan teveel moeite gedaan wordt en soms niet zo'n zinnige quizzen of wat dan ook er zullen uit voort vloeien.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    XLightAngelX schreef:
    bedoel je nou niveaus als in havo/vwo, vmbo enz. ?


    Ik bedoel de niveaus op je profiel.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    neeh, ik vind ze sowieso dom en ik heb geen idee waar ze op slaan. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    neeh, ik vind ze sowieso dom en ik heb geen idee waar ze op slaan. n_n


    The economy is suffering, let it DIE!

    Marshmellow schreef:
    tegen. Ik zelf denk dat 5 niveaus genoeg is.
    En dat zeg ik niet omdat ik maar op niveau 1 zit, maar omdat ik denk dat er dan teveel moeite gedaan wordt en soms niet zo'n zinnige quizzen of wat dan ook er zullen uit voort vloeien.


    Inderdaad, dan gaan mensen expres quizlets maken of online zijn/forum berichten posten, omdat ze een niveau hoger willen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Inderdaad, dan gaan mensen expres quizlets maken of online zijn/forum berichten posten, omdat ze een niveau hoger willen.

    dat is levenloos als je dat gaat doen. x'd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, ik vind 5 genoeg xd

    Tegen. Vijf vind ik al meer dan genoeg.
    Persoonlijk vind ik die niveau's nu al overbodig, om de reden dat jij zegt eigenlijk: mensen willen het hoogste niveau behalen en gaan daardoor zinloze quizlets/topics/gb gaan maken/schrijven.

    UseSomebody schreef:
    Tegen. Vijf vind ik al meer dan genoeg.
    Persoonlijk vind ik die niveau's nu al overbodig, om de reden dat jij zegt eigenlijk: mensen willen het hoogste niveau behalen en gaan daardoor zinloze quizlets/topics/gb gaan maken/schrijven.


    You move me ......... Kurt

    Trouwens, mensen die alleen maar storys hebben nu, hebben die dan een lager niveau doordat de quizzen weg zijn?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik dacht eerst dat je met school bedoelde oO. Nou ja, ik ben er tegen. Vijf is meer dan genoeg, anders krijg je heel veel spam en veel onnuttige quizlets.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Marshmellow schreef:
    tegen. Ik zelf denk dat 5 niveaus genoeg is.
    En dat zeg ik niet omdat ik maar op niveau 1 zit, maar omdat ik denk dat er dan teveel moeite gedaan wordt en soms niet zo'n zinnige quizzen of wat dan ook er zullen uit voort vloeien.

    UseSomebody schreef:
    Tegen. Vijf vind ik al meer dan genoeg.
    Persoonlijk vind ik die niveau's nu al overbodig, om de reden dat jij zegt eigenlijk: mensen willen het hoogste niveau behalen en gaan daardoor zinloze quizlets/topics/gb gaan maken/schrijven.