• Yeah, een topic over makeup.
    hoe doen jullie je makeup altijd?
    Ik doe altijd;
    dagcreme, priemer, 2 lagen foundation.
    Dikke laag mascara, en oogpodlood& Blush!
    Soms eyeliner&lipgloss&oogschaduw.
    en jullie? ben benieuwd!


    the memory will never die!

    mascara, oogpotlood, en soms oogschaduw..


    Nvt

    Vaak voor school:
    Eerst dagcreme, dan foundation, dan poeder foundation er overheen en over mn ogen zodat het een mooie kleur geeft [das dus soort mijn oogschaduw dan]. Dan eyeliner met mascara en een felle kleur onder mijn ogen » Voorbeeld

    En in mijn vrije tijd ga ik uitbundiger te werk en doe ik met eyeliner hartjes of sterretjes of andere figuurtjes bij mijn oog [:

    Ik wil dolgraag visagie doen :Y)


    ×Bury all your secrets in my skin×

    mascara, oogpotlood en oogschaduw als ik tijd heb.


    I am an idiot, I move.

    TWINcest schreef:
    Vaak voor school:
    Eerst dagcreme, dan foundation, dan poeder foundation er overheen en over mn ogen zodat het een mooie kleur geeft [das dus soort mijn oogschaduw dan]. Dan eyeliner met mascara en een felle kleur onder mijn ogen » Voorbeeld

    En in mijn vrije tijd ga ik uitbundiger te werk en doe ik met eyeliner hartjes of sterretjes of andere figuurtjes bij mijn oog [:

    Ik wil dolgraag visagie doen :Y)



    wauw jouw ogen zijn supermooi opgemaakt.
    echt,

    x


    the memory will never die!

    Dagcrème, 1 of 2 lagen foundation, poeder, eyeliner, oogpotlood, mascara.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TWINcest schreef:
    Vaak voor school:
    Eerst dagcreme, dan foundation, dan poeder foundation er overheen en over mn ogen zodat het een mooie kleur geeft [das dus soort mijn oogschaduw dan]. Dan eyeliner met mascara en een felle kleur onder mijn ogen » Voorbeeld

    En in mijn vrije tijd ga ik uitbundiger te werk en doe ik met eyeliner hartjes of sterretjes of andere figuurtjes bij mijn oog [:

    Ik wil dolgraag visagie doen :Y)


    Mihihihi >=3
    Ik doe dat.
    Bio-estethiek.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TWINcest schreef:
    Vaak voor school:
    Eerst dagcreme, dan foundation, dan poeder foundation er overheen en over mn ogen zodat het een mooie kleur geeft [das dus soort mijn oogschaduw dan]. Dan eyeliner met mascara en een felle kleur onder mijn ogen » Voorbeeld

    En in mijn vrije tijd ga ik uitbundiger te werk en doe ik met eyeliner hartjes of sterretjes of andere figuurtjes bij mijn oog [:

    Ik wil dolgraag visagie doen :Y)

    Ik heb ffe al jouw foto's bekeken & i kben egt totaal bedingest. Het is echt zo mooi ! Deuh, je ogen, maar ook je tekeningen x)
    Hoe je dat doet, weet i kniet, maar het is prachtig !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    oh, & ik doe mascara, oogpotlood & soms eyeliner op. & lipgloss -verslaving:X-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik uitga, écht te veel. But hé, dan zie ik er minder crappy uit aan het einde van de avond. (of op foto's die ze sneaky maken. grom.)