• Hey allemaal =)

    Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want ik heb dus een probleem met het omzetten van mijn serie :x

    Ik heb gewoon eerst de hele serie omgezet naar een story en dat ging dan ook gewoon goed. Maar zodra ik de aparte Quizzen wil omzetten, doet er zich een probleem voor. Bij het omzetten van de eerste Quiz krijg ik dit bericht:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's'' at line 1

    En als ik dan vervolgens op mijn profiel klik en bij mijn stories ga kijken, zie ik wel dat het eerste hoofdstuk is omgezet op de een of andere rare manier. Ik kan alleen niet verder met de volgende hoofdstukken, omdat ik constant dat bericht krijg en het me niet naar de vervolgquizzen laat gaan om die om te zetten. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?

    Alvast bedankt!

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat heeft iets te maken met ' en " tekens. Ik had het vroeger al vaak bij quizlets, in de vragen en antwoorde kon ik die niet zetten, want dan kreeg ik dezelfde error als jij nu krijgt. Probeer die eruit te laten, en kijk of het dan wel lukt.


    Your make-up is terrible