• Hello,
    Ik was al een tijdje aan het denken. Ja, het deed pijn. We kunnen nu toch zien wie een abo heeft op onze stories?
    Nu is mijn suggestie dat we ook kunnen zien wie er op de hoogte wordt gehouden van ál onze quizzen en stories. De optie die je aan kunt vinken bij je vriendenlijst.
    Mij lijkt het heel handig, ik ben heel benieuwd wie automatisch mijn quizzen volgt. ^^

    Ja, dat is wel leuk :]
    Maar misschien ook wat overbodig..

    Jolienwijf, pracht idee. ook al snap ik hem niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ook want dan ga ik die persoon (als ik zo iemand heb) op mijn profiel zetten en vriendjes mee worden (=


    The soul needs autumn.

    ja wel goed idee. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het ook vooral handig dat je zo ook meer mensen kunt verwittigen, als de mails weer eens niet werken, zo weten ze gewoon niet wanneer je een nieuwe story/quiz hebt, want ze hebben daar geen abo op. ^^

    Dat vind ik wel een goed idee ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Dat vind ik wel een goed idee ;)

    Weetje, dat knipoogje doet het hem wel hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wel een goed idee.

    Leuk idee, maar misschien willen sommige mensen liever anoniem blijven. Stel, je volgt een serie vol met seks en andere zooi - ondergetekende doet dat dus niet - maar je wilt niet dat andere mensen dat te weten komen. Wat dan?


    History is not hatred.

    xAmelie schreef:
    Ik ook want dan ga ik die persoon (als ik zo iemand heb) op mijn profiel zetten en vriendjes mee worden (=


    Mee eens liefje!<3


    everything, in time

    Alsof iedereen nu het heilig boontje gaat uithangen en allemaal claimen dat we geen sex lezen. Yeah, right. Iedereen heeft hier wel eens sex gelezen, dus zo'n groot geheim is het niet zeg. >< Btw, ik vindt het dus wel een goede idee eigenlijk. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sacramento schreef:
    Leuk idee, maar misschien willen sommige mensen liever anoniem blijven. Stel, je volgt een serie vol met seks en andere zooi - ondergetekende doet dat dus niet - maar je wilt niet dat andere mensen dat te weten komen. Wat dan?

    Ik denk dat die reden voor de meesten geen probleem is, hoor. :')

    xAmelie schreef:
    Ik ook want dan ga ik die persoon (als ik zo iemand heb) op mijn profiel zetten en vriendjes mee worden (=

    Ja idd, ik krijg altijd én mail en een berichtje. :'D


    blame the bully.

    xAmelie schreef:
    Ik ook want dan ga ik die persoon (als ik zo iemand heb) op mijn profiel zetten en vriendjes mee worden (=


    Scream for mercy!