• Haaaaaalleluja!
    Nummer eight. Geen plezier (krul)


    I recycle my thoughts.

    Ga haar zoeken. Hihi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nyyyyyyyyyyyynke *slakt*


    rules don't stop me

    HappyKiss schreef:
    Ik ken een jeroen.
    En die is knap vind ik. En leuk. Hihi.

    Ik ken een Jeroen en die is eng en groot. ;p

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik ken een Jeroen en die is eng en groot. ;p

    Haha, alleen heb ik hem al lang niet meer gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik hou ook van dat woord. Ik vind die echt geniaal. :'D
    En ik zou mijn mond voor eeuwig spoelen als ik dat zou opdrinken. Ieuwl. Ik wil er niet aandenken. Dat zou ik ook niemand aandoen. ;p Ik zou er nog niet opkomen zelfs.
    Haha, hij doet alles wat God verboden heeft. Dat klinkt zo gelovig. Maar logisch dat je daar dan niet meer raar van opkijkt, zou ik ook hebben. In elk geval ben ik ook blij dat die gast dat zelf niet deed want ieuwl. >-<
    Enjaa, klopt wat je daar van me zegt. Haha. :'D

    jaaa klopt, klinkt best gelovig hè? 8D maar ikben niet zo gelovig. maar dat zeg ik wel vaker eigenlijk, hahaha.
    maar ik zou mn mond zo vaak spoelen dat er gewoon permanent water in mn mond stata. gatverdamme. ik moet er echt niet aan denken. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En ik kom er net achter dat het Turkse ondertiteling is!


    rules don't stop me

    jeroens zijn leuk. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    jaaa klopt, klinkt best gelovig hè? 8D maar ikben niet zo gelovig. maar dat zeg ik wel vaker eigenlijk, hahaha.
    maar ik zou mn mond zo vaak spoelen dat er gewoon permanent water in mn mond stata. gatverdamme. ik moet er echt niet aan denken. ;p

    Haha, ik ben ook niet zo gelovig eigenlijk. Niet echt aan mij besteed. Ik ben enkel gelovig tijdens de examens. :'D Of dan heb ik bijgeloof ofzo. Ik vond het wel grappig klinken. x'D
    En echt hea. En waarschijnlijk zou ik zo altijd nog terugdenken aan dat in mijn mond. Ieuwl ieuwl. >-<

    Hihi, dat lijkt me duidelijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Charlies zijn sexy. :9~
    Mijn oogsnoepje dan toch. :'D

    Wie is jou oogsnoepje?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Unhearted schreef:
    (...)
    Haha, ik ben ook niet zo gelovig eigenlijk. Niet echt aan mij besteed. Ik ben enkel gelovig tijdens de examens. :'D Of dan heb ik bijgeloof ofzo. Ik vond het wel grappig klinken. x'D
    En echt hea. En waarschijnlijk zou ik zo altijd nog terugdenken aan dat in mijn mond. Ieuwl ieuwl. >-<

    hoezo ben je dan bijgelovig? 8D
    wat doe je dan? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn oogsnoepje?

    of de mijne? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.