• ik krijg dus een gitaar binnen deze maand :D

    Ja, je weet wel, zo'n gitaar voor metal rifs. :D

    :|
    Ik wil ook een gitaar -__-"
    Ik kan al do re mi op de gitaar maar mijn ouders denken dat ik binnen 1 maand stop en daarom mag ik geen gitaar >.<
    Maar veel plezier met je gitaar(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Cool =)

    xx ook van LizesBIATCH


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    =X
    Ik ga deze week hopelijk nog eens gitaar spelen, want ik heb het like, een half jaar niet meer gedaan.
    Oeps.
    Maar wel heel koel dat je er eentje krijgt =D

    XLightAngelX schreef:
    :|
    Ik wil ook een gitaar -__-"
    Ik kan al do re mi op de gitaar maar mijn ouders denken dat ik binnen 1 maand stop en daarom mag ik geen gitaar >.<


    gewoon door blijven zeuren en zeg dat je maar een goedkope hoeft..

    oh, ene weet iemand waar je een starters pakket voor linkshandige kan kopen?

    Wij hebben 5 gitaren -gayhand-
    Haha coooool *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    Veeeet 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    naamloosofzo schreef:
    (...)

    gewoon door blijven zeuren en zeg dat je maar een goedkope hoeft..

    oh, ene weet iemand waar je een starters pakket voor linkshandige kan kopen?

    Nou, het is niet slim om een leftie te kopen. Het is duurder en zeldzamer. En als je bij een ander gitaar wil spelen dan kan dat niet.
    Daarnaast doe je alle moeilijke dingen (de hals) met je linkerhand en ben je als linkshandige dus eigenlijk in het voordeel ^^ Ik ben zelf ook linkshandig, dus ik kan het weten xD
    Maar wat voor gitaar krijg je dan? BC Rich? Ibanez? Fender, Gibson, Jackson, wat? xD
    edit: Hoe kán je WoW anti zijn? (N)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik en mijn zus hebben nu bijna een gitaar en spelen nog altijd elke dag.
    Onze ouders dachten ook dat we het niet zouden volhouden.
    Ik heb een accoustische en mijn zus een elektrische, maar ik krijg er ooit ook een elektrische..

    Veel succes met je gitaar :D

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    I wan't one too,=='

    lots of fun.


    we've only said goodbye with words

    Haha, vet cool.
    ik wil er ook een, en ik ga misschien op les [:
    veel plezier ermee =3
    xxox'


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik wil ook een gitaar(huil)


    -

    zeeeeer
    koel.
    (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik krijg een bmx


    /

    StoneCold schreef:
    (...)
    1.Nou, het is niet slim om een leftie te kopen. Het is duurder en zeldzamer. En als je bij een ander gitaar wil spelen dan kan dat niet.

    2.Daarnaast doe je alle moeilijke dingen (de hals) met je linkerhand en ben je als linkshandige dus eigenlijk in het voordeel ^^ Ik ben zelf ook linkshandig, dus ik kan het weten xD

    3.Maar wat voor gitaar krijg je dan? BC Rich? Ibanez? Fender, Gibson, Jackson, wat? xD

    4.edit: Hoe kán je WoW anti zijn? (N)


    heb er ff nummers voorgezet...

    1.ik kan niet met rechts, heb het al geprobeerd in de gitaar zaak. ik moet gewoon links hebben...

    2.die hals is niet het probleem, maar de lichaam van de gitaar.

    3.een Ibanez... ofzo

    4.Runescape for ever! >:-D

    Geil (A).

    Ik ga maybe ook gitaar spelen ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D