• Heee =)

    Ik ken sinds kort een jongen. En hij vind mij blijkbaar errug leuk o.O
    Op msn ook zo de hele tijd:
    Hug
    (H)
    Aishiteru (t is Japans x'])

    Ik zat daar ook echt zo van wtf!?

    Maar in ieder geval. Ik denk dus dat ik hem niet echt bepaald leuk vind. Hij is wel super aardig, enzo. Ook na een filmavond:
    "Zal ik je naar huis brengen?"
    Terwijl hijzelf in bijna vlakbij dat meisje woont van dat filmavondje (we reden zelfs langs zijn huis(!!) toen hij me wegbracht)
    Ook heeft hij me vandaag op msn uit eten gevraagd. ><

    En eigenlijk vind ik een vriend van een andere vriend van mij best leuk xD (slechte keuze, want een vriendin van mij ziet hem denk ik meer zitten dan ik..)

    Ik heb dus werkelijk geeeeeeeen idee wat ik moet doen..
    Help me?

    xx
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Bedenk in ieder geval goed wát je wilt enzo, want anders is dat voor die jongen ook niet leuk.
    Ga nog eens met ze allebei uit, en kijk daarna bij wie je net die vonk meer voelde ofzo..?

    xNEE schreef:
    Bedenk in ieder geval goed wát je wilt enzo, want anders is dat voor die jongen ook niet leuk.
    Ga nog eens met ze allebei uit, en kijk daarna bij wie je net die vonk meer voelde ofzo..?


    None but ourselves can free our minds.

    xNEE schreef:
    Bedenk in ieder geval goed wát je wilt enzo, want anders is dat voor die jongen ook niet leuk.
    Ga nog eens met ze allebei uit, en kijk daarna bij wie je net die vonk meer voelde ofzo..?


    Het punt is:
    Ik ben al eens met die jongen die mij blijkbaar leuk vind naar de bioscoop geweest, was gezellig enzo. Maar ik was nogal vaak helemaal uitgepraat.

    En: Die andere jongen is dus een vriend van een vriend van mij. Hij heeft geen msn, ik heb zijn nummer niet. De enige keren waarop we met zn allen bij elkaar zijn (de hele vriendengroep) is tijdens filmavondjes.
    Ik heb al tegen die jongen half lopen zeuren dat die vriend van hem msn moet nemen. Maar dat kan nog wel even duren xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik vind dat je een keuze moet maken,en dat duidelijk maken aan de andere,want niemand vind het leuk om aan het lijntje gehouden te worden (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik vind dat je een keuze moet maken,en dat duidelijk maken aan de andere,want niemand vind het leuk om aan het lijntje gehouden te worden (:


    Dat begrijp ik helemaal. Maar ik vind de ene dus zowiezo aardig, en de andere wel leuk. Maar een vriendin van mij ziet hem meer zitten als ik denk ik. Dus ik vind het zowiezo al lullig voor haar.

    Ik zit daar dus echt mee in de knoop..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Wij kunnen hier niet bepalen welke jongen jij moet 'kiezen', of beter gezegd, voor wie je moet gaan, want wij kennen hun beiden niet.
    Als ik jou was zou ik gewoon wachten. Het is niet leuk om als je een relatie hebt steeds aan die andere jongen te denken.


    -

    tip:maak een lijstje, van beide jongens waarop je de positieve en de negatieve kanten opschrijft. Klinkt best cliché maar het werkt allesinds wel ;) doe ik ook altijd als ik niet kan kiezen fzo xD

    Volg je hart(H)

    Als je iemand niet leuk vind, zeg dan eerlijk wat je voelt en hou ze niet voor t lijntje.

    Over de andere jongen:
    Bespreek met je vriendin wat zij voor die jongen voelt, en vertel wat jij voor die jongen voelt. Bespreek samen of de een m mag hebben, of t lot t zal bepalen, of dat jullie allebij gewoon op zoek gaan naar een ander.

    Problemos opgelostos.