• Ik heb vandaag iemand uitgescholden uit mijn klas en dat is dus Ruben,echt zo'n kwalletje. en hij denkt dus dat hij heel veel voorstelt omdat zijn Pa fcking rijk is en weetkveel wat. en ik kan niet tegen hem,omdat hij denkt dat hij beter is dan anderen. en met gym moesten we hoogspringen en ik wist al dat ik dat niet kan [/ik ben zaterdag door mijn enkel gegaane en ik vind dat sowieso eng] en mij lukte het dus niet en toen ging hij lachen en toen schold ik hem even de huid vol. en toen kon die niet meer lachen,en het leuke was dat mijn leraar me gelijk gaf want Ruben doet dat echt fcking vaak als anderen iets niet kunnen enz. e hijs fcking irritant. x3 dus vanaf nu hou ik van mijn gymleraar.


    We can only learn to love by loving.

    haha:) Wanneer gaan jullie trouwen? Mag ik dan ook komen? Want geke houdt van taart:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    lol xD

    dat heb ik een keer gehad..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    JOOOOO ik ken r ook zo een! Hij heet Job en ik heb een fucking hekel aan hem! Hij is kinderachtig, maar wel zo een kakker en een moederskindje. Hij lacht om z'n eigen grappen, en vind het geweldig om mensen belachelijk te maken. Hij ruikt naar waspoeder en alle meisjes zonder hersens lopen achter hem aan. Echt, een hekel heb ik aan hem!


    Life is hard and then we die

    ^^ nee want ik ga niet met een enge vent trouwen die volgens mij homo is .x3


    We can only learn to love by loving.

    ook al door je enkel gegaan? :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doede. Ik mag al sinds het begin van het jaar niet meegymen door mijn enkel x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik geef je ook gelijk als ik het zo lees. :p


    -

    Oh yeah.. grote flashback ><


    No growth of the heart is ever a waste

    ^^ ik wil jou flashback horen. =']


    We can only learn to love by loving.