Wie zijn hier Harry Potter fan?
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Harry Potter fans!
Harry Potter fans! - Lectuur en literatuur
-
20 nov 2007 - 8:1429 juni 2008 - 22:52
Ik ben ook fan Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..
k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t niLive life limitless.
29 juni 2008 - 22:54Ik ben ook fan Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..
k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni
Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.29 juni 2008 - 22:5529 juni 2008 - 22:56Ik ben ook fan Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..
k dacht da k gehoord had da ze er ni mee kon stoppen en nog een ging schrijven of zo iet ma kom da kunnen roddels zijn, of een andere serie k weet t ni
Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.
dat kan ook, ma ze had er nog iet van geschreven, ni da t uit gebracht ging worden da weet k ni ma ze had nog iet geschreven
en mensen k vind harry potter zelf ook ni de schoonste zene, van uit de serie he en de coolste ook niLive life limitless.
29 juni 2008 - 23:3430 juni 2008 - 0:2230 juni 2008 - 12:45Fan is een groot woord maar ik heb de boeken wel gelezen ^^.
Normaal lees ik nooit boeken en deze las ik in 3 dagen uit Ö.
30 juni 2008 - 13:11Myy.
Enn
khad een vraag Het (pc) spellke van harry potter en de orde van de feniks.
heeft iemand van julie da . ?
Zo jha ik zit zo bij level 1 (als da levels zijn) Ma ik zit vast bij de taak van professer sneep.
Ge moe zo in de bib zijn om een boek te vinde ma da is daar nie en ik we echt nie wa doen.
We iemand hoe da moe ??
x
k hebde op de playstation en euh k weet nu effe ni meer wa ge moe doen effe denken das in t achterste deel volgens mij wel je moet alle rekken af gaan en daar zou da moeten tussen steken volgens mij, of was da een ander boek, nee zeker achteraan ergens in de bib
das waar, enne ben ook 'min of meer' fan, vind volli nog altijd de coolste
en sneepje ook
lieseverything you imagined, and more...
30 juni 2008 - 13:14Ik ben ook fan Jammer dat de boeken nu zijn afgelopen..
Nee, volgens mij ging ze daar niet meer mee door. Ze heeft geloof ik wel nog een proloog een gemaakt, wat er met Harry gebeurde, voordat hij naar Zweinstein ging, maar dat was voor een goed doel. Weet niet of dit klopt hoor.
jah maar het kon zijn da ze binnen 10 jaar wel verder ging
da zei ze: "als ik verder ga zal dat pas over een goeie 10 jaar zijn "
aloewel ik denk da ze da ni over hr hart zal krijgen! ma jah dan kan je blijven verzinnen en blijven verzinnen e
lieseverything you imagined, and more...
30 juni 2008 - 13:52hier
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
2 juli 2008 - 12:56Ik
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
2 juli 2008 - 19:00Ik niet! x
' Yes, music is the new religion_
2 juli 2008 - 19:072 juli 2008 - 19:2322 sep 2008 - 12:45I suport Viktor Krum
Sirius=socewl
Fred en geroge rocken me socken
Ik steun de weerwolven (Go Remus)
En ik vind tops wel coolLegolas and his Heterosexual Life Partner Gimli