• ik had een vriendin (miss kennen jullie het verhaal wel van andere topics)
    linken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34477&page=last&message=175
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34485
    en ik ga jullie nu hete hele verhaal vertellen over onze vriendschap.[namen veranderd voor privacy)
    Het begon allemaal toen ik in de tweede zat ik gaf me op bij de schoolkrant redactie en zij(ik noem maar even Monique) ook zo ontmoete wij elkaar. Ik het begin van o leuke meid maar langzaam ging ze haar verlede aan mij vertellen(die gooi ik hier niet op in verband met privacy) maar ze had een moeilijk verleden gehad laten we het daar op houden. Ik bood een luisterend oor aan haar en gaf advies want veel vrienden had ze niet, maar ik bood ook een luisterend oor om mijn eigen problemen te vergeten en haar te helpen met het hare. ik had ook een andere vriendin (XAmaranthX). Monique en XAmaranthX raakte bevriend bevriend. Dankzij Monique vond ik mijn liefde voor muziek maken en zingen terug die ik zo lang had weggestopt.(met vrienden vromden we een band) Maar na een tijdje praate Monique niet meer anders dan over haar verleden en vergat ons voorkomen. XAmaranthX heeft haar moeder verloren 3 jaar gelden en heeft het daar moeilijk mee en zit zeg maar in therapie voor. Ook voor XAmaranthX was ik een luisterend oor. Maar Monique bleef maar steeds door ratelen over haar verleden. En toen kreeg ik het ook moeilijk. mijn klas ging me uitschelden omdat ik Th fan ben en pesten. en als er iets is waar ik niet tegen kan is het Pesten. Ik ben vroeger veel gepest en nu heb ik totaal geen zelfvertrouwen meer. XAmaranth bood ook aan mij een luisterend oor Maar Monique die zei : Het kan nooit zo erg zijn als wat ik heb meegemaakt! Dat vond ik bot. Ik stelde Monique ook aan een andere vriendin van mij laten we zeggen Kelly. Toen werd het erger. Monique mag niet veel op internet daardoor spreekt ze niet veel met Kelly omdat ze ver weg woont. maar als ik met Kelly afsprak wilde zij er ook bij zijn zoniet dan ging ze gewoon met Kelly smsen terwijl Kelly ook ver van mij afwoont en ik haar nooit zie. En toen begon Monique ook nog te liegen. Dat was bij ons de druppel. We gingen eens met haar praten

    Ze zei dat ze er aan zou gaan werken. Maar wij zeiden erbij: Als er echt iets is wel zeggen je moet het niet opkroppen. Maar in dat gesprek was ze heel erg bot over 1 ding. dat was De Dood. ze had zelfmoord neigingen. ze zei : in feite is de dood heel makkelijk. wij: maar voor ons niet debk eens voor 1 keer aan iemand anders! XAmaranthX haar moeder is ongevraagt uit haar leven gerukt door de dood. en jij kiest er gewoon voor.

    We hoorden een tijdje niets we dachten het ging goed. Maar een paar dagen geleden kwamen we erachter dat dat niet zo was. Monique zette Kelly tegen mij op. En Kelly gelooft heel snel en denkt vaak niet voor zichzelf. Maar bij Monique ging het dus veel slechter maar dat wisten we niet dus we konden niets doen. en dat ging ze ons verweiten. En toen hebben kelly en Monique het wachtwoord van onze band quizlet account veranderd.Kelly zei het eerlijk ja we het gdn maar Monique bleef maar liegen van nee dat hebben we niet gedaan! Hadden ze dus wel en daar confronteerde ik ze mee. en toen hebben ze me zonder overleg met anderen uit de band gegooit.

    Hoe ik me nu voel? Beter. Geen stress

    maar mijn vraag is:
    Wat deed ik fout :O
    Want Monique zei dat ik ook veel fout deed en ze wil me niet zeggen wat. dus miss weten jullie het :O

    Dude Ik heb respect voor je als je dit lees


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    DiNGESx schreef:
    (...)


    Mee eens ;) . En misschien heeft ze wel dezelfde ziekte als mij [/dat lees ik uit Monique's karakter in dit verhaal , het is dan niet zeker hè ;s ]

    xoxo'


    Wat heb jij dan als ik vragen mag? :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    i heb het hele verhaal gelzen maar ik snap echt niet warom die monique op eens zo tegen jouw doet:X

    Ik vind dat je je niks moet aantrekken van Monique. Ik ken haar dan wel niet maar het is beter om zo min mogelijk aandacht te geven.

    Probeer ook weer Kell terug te krijgen! Ze was je vriendin tot Monique het verpestte. Ik zou er ook met iemand over gaan praten.

    Misschien kun je naar de ouders van Monique gaan?


    Hopelijk komt het snel weer goed!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    ik krijg zo'n gevoel dat monique vast zit in het verleden. ik weet het niet zeker maar misschien helpt het als je iets in deze richting zegt: "ik snap wel dat het pijn doet om een vervelende geschiedenis te hebben maar je moet je leven er niet door laten ruineren. Blijf niet in het verleden zitten want als je er telkens weer overna denkt ga je steeds meer jezelf de schuld geven. Hou je herinneringen niet vast als ze vervelend zijn. Probeer je op de toekomst te richten op het leven wat je nu hebt want je raakt alles kwijt als je zo door blijft gaan." of zo iets en probeer haar ook duidelijk te maken dat er mensen op de wereld zijn die het veel slechter hebben en omdat ze wel het ergste (volgens haar want ik weet niet precies wat er gebeurt is) heeft meegemaakt van haar vriendinnen dat het niet gelijk betekend dan ook gelijk de gene bent die de meeste aandacht nodig heeft.
    veel succes en ik hoop dat je je vriendschap niet kapot gaat door het verleden.


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    myms schreef:
    ik krijg zo'n gevoel dat monique vast zit in het verleden. ik weet het niet zeker maar misschien helpt het als je iets in deze richting zegt: "ik snap wel dat het pijn doet om een vervelende geschiedenis te hebben maar je moet je leven er niet door laten ruineren. Blijf niet in het verleden zitten want als je er telkens weer overna denkt ga je steeds meer jezelf de schuld geven. Hou je herinneringen niet vast als ze vervelend zijn. Probeer je op de toekomst te richten op het leven wat je nu hebt want je raakt alles kwijt als je zo door blijft gaan." of zo iets en probeer haar ook duidelijk te maken dat er mensen op de wereld zijn die het veel slechter hebben en omdat ze wel het ergste (volgens haar want ik weet niet precies wat er gebeurt is) heeft meegemaakt van haar vriendinnen dat het niet gelijk betekend dan ook gelijk de gene bent die de meeste aandacht nodig heeft.
    veel succes en ik hoop dat je je vriendschap niet kapot gaat door het verleden.

    zo iets hebben we zo vaak tegen haar gezecht. en die vriendschap is nu kompleet kapot. ze heeft Immortal berdijgt!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Bedrijgt?!
    Sorry dat ik het op deze manier zeg maar dat mens is echt Gestoord als ze na ruzie maken met vriendinnen en dan ook nog eens hun gaat bedrijgen. Dit is misschien iet aardig om te zeggen maar misschien moet je haar gewoon zeggen dat ze jullie kwijt is want deze vriendschap is niet bepaald meer te redden. Klinkt misschien heel erg kut maar als ze al die dingen doet geeft ze ook niet aan dat ze vrienden met jullie wilt zijn. Ik vind het heel erg vervelend dat jullie vrienschap gebroken is, maar ze is het ook niet echt waard om te veel moeite voor te doen om het weer te helen want zij wil het blijkbaar niet.

    (Ik weet dat het niet echt een oplossing is om de vriendschap weer te maken maar wel mijn mening. Je kunt ermee doen wat je wilt maar dit is wat ik zou doen als ik in zo'n situatie zou zitten.)


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    volgens mij heb je niets fout gedaan hoor :) jij kon het toch ook niet helpen dat ze een naar verleden had, en waarschijnlijk wou ze je daarom niet kwijt raken en had ze het idee dat ze je kwijt raakte aan kelly (wat me vreemd lijkt want je lijkt me wel een zorgzaam type dat niet snel vrienden verwaarloost)
    je moet gewoon niet zo aan jezelf twijfelen en vergeet vooral niet om ook aan jezelf te denken!!

    succes
    xx


    I believe i can <3

    Ik denk niet dat jij iets fout hebt gedaan... je moet eerlijk zijn tege je vriende en dat heb je gedaan...je hebt tege haar gezegt dat ze minder over de dood moet prate en dat ze niet moet doen alsof de dood niks is. Ik vind dat jij hier niks fouts hebt gedaan. ik zou t zelfde doen.

    sterkte ermee!!


    xxx


    What makes you different, makes your beautiful!

    myms schreef:
    Bedrijgt?!
    Sorry dat ik het op deze manier zeg maar dat mens is echt Gestoord als ze na ruzie maken met vriendinnen en dan ook nog eens hun gaat bedrijgen. Dit is misschien iet aardig om te zeggen maar misschien moet je haar gewoon zeggen dat ze jullie kwijt is want deze vriendschap is niet bepaald meer te redden. Klinkt misschien heel erg kut maar als ze al die dingen doet geeft ze ook niet aan dat ze vrienden met jullie wilt zijn. Ik vind het heel erg vervelend dat jullie vrienschap gebroken is, maar ze is het ook niet echt waard om te veel moeite voor te doen om het weer te helen want zij wil het blijkbaar niet.

    (Ik weet dat het niet echt een oplossing is om de vriendschap weer te maken maar wel mijn mening. Je kunt ermee doen wat je wilt maar dit is wat ik zou doen als ik in zo'n situatie zou zitten.)
    wij denken er het zelfde over


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)wij denken er het zelfde over


    maar het blijft nog steeds jammer dat monique zo koppig is dat ze niet door heeft wat ze aan heeft gericht. Ik zou nog wel proberen kelly te behouden als vriend, zij kan er ook niets aan doen dat ze gemakkelijk over te halen is.


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    myms schreef:
    (...)

    maar het blijft nog steeds jammer dat monique zo koppig is dat ze niet door heeft wat ze aan heeft gericht. Ik zou nog wel proberen kelly te behouden als vriend, zij kan er ook niets aan doen dat ze gemakkelijk over te halen is.

    Kelly heeft me dit al vaker dan 1 keer geflikt
    en daar zijn we al mee bezig. Haar ouders staan aan mijn kant maar kelly wilt niet luisteren


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    myms schreef:
    (...)

    maar het blijft nog steeds jammer dat monique zo koppig is dat ze niet door heeft wat ze aan heeft gericht. Ik zou nog wel proberen kelly te behouden als vriend, zij kan er ook niets aan doen dat ze gemakkelijk over te halen is.
    ze kan best voor zich zelf op komen
    Immorant heeft dit vaker met haar gehad


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ze kan best voor zich zelf op komen
    Immorant heeft dit vaker met haar gehad

    sinds wanneer heet ik immorant
    ja haalt amaranth en imoortal door elkaar
    lol XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    sinds wanneer heet ik immorant
    ja haalt amaranth en imoortal door elkaar
    lol XD

    nee iuk typte nog al snel en ik ben er met mijn gedagte niet helemaal bij en je hebt een moeilijke naam


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Immortal schreef:
    (...)
    Kelly heeft me dit al vaker dan 1 keer geflikt
    en daar zijn we al mee bezig. Haar ouders staan aan mijn kant maar kelly wilt niet luisteren


    Natuurlijk wil dat kind niet naar haar ouders luisteren. typisch puber gedrag x'D
    maar wat is vaker gebeurd dat ze iemand anders geloofde boven jou. Dat is dan de domste fout die ze heeft gemaakt, deze ezel stoot haar teen duidelijk vaker aan de zelfde steen als ze monique geloofd.


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today