• Ben gewoon benieuwd.

    Ik, elke dag. (:


    A. ikmisje.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik ook, maar daardoor is het juist een heel gedoe om het op te brengen ><

    Whaha, dat heb ik dan weer niet. Ik heb een hele goede foundation van Estee Lauder :X Wel fucking duur, maar bedekt alles.


    Bored.

    Soms (: Vet slecht voor je huid man ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wel...


    Live for something or die for nothing

    Meee,
    elke dag eigenlijk^^
    Ik heb niet een heel erge huid ofzo, maar ik heb altijd wel een rood vlekje ofzo om te verbergen ^^. En ik vind het gewoon mooier. Alleen wat ik wel moet zeggen, erbij (heel belangrijk) Ik gebruik zeker geen vloeibare foundation, en ik smeer niet mijn gezicht onder met die TROEP, waardoor je lijkt op een soort tweede michael jackson/barbie. Nee mensjes ik gebruik mineralen poeder van clinique. Haha even reclame maken. Nee maar ik ben er echt super tevreden over, je krijgt er geen pukkels van het blijft goed zitten en ziet er natuurlijk uit. wat wilt een mens nog meer. maar ook raad ik aan er niet je hele gezicht mee onder te smeren want dat wordt nooit mooi. gewoon een beetje op de plekjes waar het wat minder effen is, of waar een litteken zit of een pukkel. Máár zoals aan alles in het leven komt er een maar aan dit wonderlijke poederdoosje: je moet het wel om de zoveel uur even bijwerken, maar dat heb je ook wel na 10 seconde gefixt. En je krijgt er ook een kwastje en een sponsje bij :Y)


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    elke dag anders ben ik lelijk xd hahaa


    ...

    Jeszz ik.
    maar niet zo heul veel (:

    whatever' /


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    -hands up-

    Nog nooit gebruikt en ik ben het ook niet van plan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms, ik hou het meestal gewoon bij poeder, maar soms heb ik het wel nodig.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hoe meer hoe beter!
    anders ben ik zo rood:Y)

    everyday


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik gebruik het elke dag
    de plaatsen waar puistjes zitten, of ooit hebben gezeten, is helemaal rood (huil)

    Cristine schreef:
    (...)
    Whaha, dat heb ik dan weer niet. Ik heb een hele goede foundation van Estee Lauder :X Wel fucking duur, maar bedekt alles.


    Je kan ook gewoon van de hema; Miss Helen doen.
    is maar 3,75ofzo (nu in aanbieding voor 2,95!)
    dekt goed, als je er dan nog poeder overdoet, is dat tegen glimmen, echt handig!

    En ja ik gebruik foundation,
    maar je moet wel eerst dagcreme op doen! das beter voor je huid, en Priemer is ook erg handig, dan blijft het beter zitten, en verstopt het je poriën niet zo erg, En je moet het er goed afhalen!

    x


    the memory will never die!

    moosxx schreef:
    (...)

    Je kan ook gewoon van de hema; Miss Helen doen.
    is maar 3,75ofzo (nu in aanbieding voor 2,95!)
    dekt goed, als je er dan nog poeder overdoet, is dat tegen glimmen, echt handig!

    En ja ik gebruik foundation,
    maar je moet wel eerst dagcreme op doen! das beter voor je huid, en Priemer is ook erg handig, dan blijft het beter zitten, en verstopt het je poriën niet zo erg, En je moet het er goed afhalen!

    x

    Ahm. Ik werk bij de HEMA. En ik heb een huidziekte. Die van de HEMA werkt bij mij dus echt niet. Alleen die van Dior en Estee Lauder. De rest heb ik allemaal al geprobeert =='


    Bored.