• Ik moest mijn tweede matras die onder mijn bed licht eronder uit halen. Maar doordat ik te lui ben om mij te bukken. Shot ik gewoon kei hard tegen die matras,waardoor mijn scheenbeen dus heel hard tegen de rand van het hout van mijn bed komt. Ja,dat deed pijn. En toen ging ik op de grond liggen kreperen van de pijn terwijl mijn mama mij aan het uitlache was -_-'

    -medelijden-
    Heb ik ook een keer gehad

    auwch ^^
    wel grappig dat je mama je aan het uitlachen was, zou de mijne ook doen XD tenzij ze ziet dat het echt pijn doet ofzo

    Tja.
    Dat is klote, ik stoot weleens mijn teen tegen mijn bedrand en dan staat mijn moeder me ook uit te lachen. Uiteindelijk moet ik zelf ook lachen, maargoed.


    -

    UseSomebody schreef:
    auwch ^^
    wel grappig dat je mama je aan het uitlachen was, zou de mijne ook doen XD tenzij ze ziet dat het echt pijn doet ofzo

    Moeders he (: Die van mij lacht gewoon met alles wat ik doe omdat ze het grappig vind dat ik van die ontzettend domme dingens doe x')

    Njah, kan gebeuren hea x')
    Geen zo'n slimme actie eig :X
    Wel funny van je ma.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mesmerized schreef:
    Tja.
    Dat is klote, ik stoot weleens mijn teen tegen mijn bedrand en dan staat mijn moeder me ook uit te lachen. Uiteindelijk moet ik zelf ook lachen, maargoed.
    Ik aan de hoek van de deur. En toen was mijn kleine teen gebroken, en mijn moeder geloofde me niet. Nu staat mijn teen nog steeds scheef :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    mijn mammie zou zich dood lache om mij ö arme sgat =) gaat eht weer met je been?

    Arme jij..Ö


    Live for something or die for nothing