• Mijn vriendin was dus echt smoor op een jongen. Hij is model bij de H&M en 14 jaar oud en hij was heel lief voor der. maar nou zit ie de hele tijd over der ondergoed te pratenen wil hij foto's van der in ondergoed of helemaal naakt en mijn vriendin dacht dat hij haar echt leuk vond en nee ze gaat dat niet doen want ze is echt een verstandig kind. maar nu is ze fcking verdrietig en ik ben focking kwaad op die gast:x


    We can only learn to love by loving.

    Wat een lul.
    Ik kan echt niet tegen zo'n mensen, maar goed dat je vriendin er niet in is getrapt.

    OMG.. Misschien is ie iets te arrogant geworden omdat ie 'model' is? Je hebt gelijk.. Vuile Pervert..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Prodigy schreef:
    Wat een lul.
    Ik kan echt niet tegen zo'n mensen, maar goed dat je vriendin er niet in is getrapt.


    mijn vriendin is zo'n heilige boontjes kind x3 en that's why i like her. en ze doet dat niet maar ze denkt dat het een vriend was dus ik praat dat ff uit der hoofd want ik weet bijna zeker dat het die perv van een david was.


    We can only learn to love by loving.

    O.o vies kind!


    -

    ^^ echt he anouksel.


    We can only learn to love by loving.

    Let's kill him. :Y)

    KensVAGINA schreef:
    ^^ echt he anouksel.

    Ja man, haal zijn worst eraf en hij zal leren (6)(duivel)


    -

    Maar weet je vriendin wel zeker dat die jongen 14 jaar is?
    Heeft ze hem ooit in het echt gezien of op cam ofzo?
    want je moet echt oppassen voor zo mensen. Het kan zijn dat dat een pedofiel is van 40 jaar ofzo.

    LiseeXBill schreef:
    Maar weet je vriendin wel zeker dat die jongen 14 jaar is?
    Heeft ze hem ooit in het echt gezien of op cam ofzo?
    want je moet echt oppassen voor zo mensen. Het kan zijn dat dat een pedofiel is van 40 jaar ofzo.


    ze kent hem in het echt x_x


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    ze kent hem in het echt x_x

    Ooh oke; maarja dan nog is het goed dat ze dat niet doet wat die jongen vraagt.

    Ik ken een vriendin en zij heeft dat wel gedaan en op een dag stuurde een jongen een foto naar mij door en vroeg die : ken je dit meisje? en daar was een foto van mijn vriendin, naakt.

    LiseeXBill schreef:
    (...)
    Ooh oke; maarja dan nog is het goed dat ze dat niet doet wat die jongen vraagt.

    Ik ken een vriendin en zij heeft dat wel gedaan en op een dag stuurde een jongen een foto naar mij door en vroeg die : ken je dit meisje? en daar was een foto van mijn vriendin, naakt.


    o.o


    We can only learn to love by loving.

    Wat een lul.

    wat een ass.


    It's not the same without you.

    iedereen wil seks tegenwoordig.
    ik hoorde gister een vet leuke theorie van een vriend van mij. dat alle jongens oversekst zijn, maar dat de een er meer controle over heeft dan de ander. :Y) lijkt een klein beetje op twilight met al die controle en blabla.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.