• ja, ik heb dus een vriend en die vertrouw ik in alles.
    ik vertrouw hem meer geheimen toe dan mijn beste vriendinnen en dat slaat nergens op..
    het is vreemd, maar ik gun hem zelfs meer dan mijn beste vriendinnen.
    stom dat dat zo voelt, maar het is zo en ik snap er niets van.
    en nu heeft hij verdriet en daar kan ik zó slecht tegen.
    ik zou wel voor hem willen janken gewoon. bah, nu voel ik me stom?
    maar iemand die me een beetje kan begrijpen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik snap je verhaal niet helemaal... maar ergens begrijp ik je wel ;)

    ik kan je helemaal begrijpen,en het is normaal dat je je zo voelt (:


    everybody needs a song.

    begrijp je helemaal, kehb ook een vriend waar ik veel meer mee praat as met mijn beste vriendin...af en toe voel ik me zelfs schuldig tegenover me beste vriendin omdat ik beter met hem kan praten dan met haar..:S


    Love makes you feel perfect :D

    dat is niet stom hoor =]
    dat is goed toch?


    It's not the same without you.

    DanceGirl14 schreef:
    ik snap je verhaal niet helemaal... maar ergens begrijp ik je wel ;)

    nou kijk.
    ik heb een vriend en daar kan ik echt enorm goed mee praten. ik vertel hem meer dan mijn beste vriendinnen en vertrouw hem ook meer. ik gun hem ook echt al het geluk van de wereld, wat ik bij mijn vriendinnen niet heb. het zou eigenlijk logischer zijn dat ik dat bij mijn beste vriendinnen zou hebben, maar dat heb ik niet. maar nu heeft hij dus verdriet en moest helemaal huilen enzeu en nu voel ik me verdrietig voor hem en zou ik alles doen om hem te laten stoppen met huilen. :'S ik vind dat eigenlijk best vreemd.
    maar dat was mijn verhaal dus. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xNightWishx schreef:
    begrijp je helemaal, kehb ook een vriend waar ik veel meer mee praat as met mijn beste vriendin...af en toe voel ik me zelfs schuldig tegenover me beste vriendin omdat ik beter met hem kan praten dan met haar..:S

    dat heb ik dus ook en ik vind het best speciaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja ik begrijp je hoor(K)
    enja ik kan het niet uitlggn hb zoiets nog ni meegemaakt :S mr ach zal effe wennen zijn;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb dat ook. Normaal, toch? :]


    Live for something or die for nothing

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    nou kijk.
    ik heb een vriend en daar kan ik echt enorm goed mee praten. ik vertel hem meer dan mijn beste vriendinnen en vertrouw hem ook meer. ik gun hem ook echt al het geluk van de wereld, wat ik bij mijn vriendinnen niet heb. het zou eigenlijk logischer zijn dat ik dat bij mijn beste vriendinnen zou hebben, maar dat heb ik niet. maar nu heeft hij dus verdriet en moest helemaal huilen enzeu en nu voel ik me verdrietig voor hem en zou ik alles doen om hem te laten stoppen met huilen. :'S ik vind dat eigenlijk best vreemd.
    maar dat was mijn verhaal dus. :X


    dat is toch normaal, teminste ik denk dat ik ook zo zou doen... ;)

    Vriend als in, jongen, but just friends, of vriend als in vriendje :']?
    Elke manier begrijp ik je wel.


    Mew <3

    NotYourFreak schreef:
    Vriend als in, jongen, but just friends, of vriend als in vriendje :']?
    Elke manier begrijp ik je wel.

    nee, gewoon echt goeie vrienden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan geen liefjes meer vertrouwen. Degene die daar in slaagt moet heel straf zijn xD


    Your Butt is Mine!

    Hij is gewoon heel erg belangrijk voor je. Dat is toch niet vreemd dat je je dan zo voelt als hij zich minder voelt. Ik vind het juist heel lief van je, maar je kunt moeilijk zijn verdriet dragen en verwerken. Dat is iets wat hij zelf zal moeten doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hij is gewoon heel erg belangrijk voor je. Dat is toch niet vreemd dat je je dan zo voelt als hij zich minder voelt. Ik vind het juist heel lief van je, maar je kunt moeilijk zijn verdriet dragen en verwerken. Dat is iets wat hij zelf zal moeten doen.

    ik weet het, maar daar kan ik hem toch wel een beetje bij helpen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je voelt gewoon heel veel voor je vriend, en dat betekend niet dat je niks voor je vriendinnen voelt. Over het algemeen is de pure liefde die je voor een persoon voelt sterker dan een vriendschappelijke band, maar tegelijkertijd ook veel gevoeliger :] het gaat veel sneller stuk.. en als je je totaal openstelt dan heb je totaal geen bescherming als het in een klap over is. En daar bedoel ik nu niet mee dat je je niet zo open moet stellen, helemaal niet zelfs ;D maar ik bedoel te zeggen als je het gevoel hebt dat er misschien iets is of je je op een een of andere manier niet goed voelt bij hem. Dat je niet denkt van het zal wel.. want niemand zou willen dat je breekt :] Maar wat ik zo over die jongen hoor denk ik dat het wel goed zit ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT