• Haj. =D

    Ik verveel me.
    En ik was nieuwsgierig, dus ik d8 ik maak ff een topic.

    Voor hoeveel plaatjes en/of fotos van Tokio Hotel hebben jullie op je computer staan?? (A)

    Tnxx.

    xAstrid. <3


    AAP

    0


    Live life limitless.

    Euhm, bijna 600


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    0


    goed he, ik bedoel ik ben geen fan, en mijn pc staat toch al vol met plaatjes van vannalles en er staan veel liekes op
    maar er staan wel 4 liekes van th op, t filmpke van jumbie en 4 liekes da iemand anders liekes van th zingt en oh ja een clipje me vannalles grappig over hun, k kijk er dan wel ni naar maar t staat er wel op


    Live life limitless.

    Euhm, bijna 600



    dat is gewoon weg veel:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:O:O:O:O:O


    Live life limitless.

    Ghe ghe. Ik weetniet, ik ga even kijken. :P


    AAP

    15 ofzo maar, maar die staan er al maanden xD

    heb nu meer plaatjes van ander dinges xD
    zelfs 2 plaatjes vn Charlie the unicorn o.O ds gwn grappig, mn ouders kunne daar trouwens niet tegen als ik en mijn tweelingzus dat nadoen. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Meer dan 2000 waar ik erg trots op ben,alleen is het soms echt vermoeiend om een afbeelding te zoeken,dus zet ik ze altijd in verschillende mappen (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    0 (A)


    HaveFun!

    K heb er o Maarja k ben dan ook geen fan hea? K heb best veel anime en fantasyplaatjes. En ook van HP. Je kunt eg sprleuke plaatjes vinden op Deviantart.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1130 foto's !

    Meer dan 2000 waar ik erg trots op ben,alleen is het soms echt vermoeiend om een afbeelding te zoeken,dus zet ik ze altijd in verschillende mappen (':


    btw, de helft daarvan komt omdat ik ooit eens met men beste vriendin een wedstrijd hadden gedaan,omtersnelst 1000 afbeeldingen van Th in je map. zij was wel gewonnen maar ik heb het na haar toch gehaald.


    And all the girls in the front row scream your name.

    668 + 163 + 5 = 836.
    836 plaatjes dus. XD


    AAP

    Meer dan 2000 waar ik erg trots op ben,alleen is het soms echt vermoeiend om een afbeelding te zoeken,dus zet ik ze altijd in verschillende mappen (':


    dat zijn er gewoon weg nog meer dan de vorige, raakt je pc zo niet overbelast of zo
    en die van Queltje dat zijn er ook een heel deel, zo groot is mijn scene queens verzameling nog niet


    Live life limitless.

    een mapje van euhm 50 en nog andere grote mega foto's formaat dan hea.. dat zijn er 4 maar die kan ik niet uploade en zijn exclusief ...XD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Maar ik heb er wel 433 vn mcr x)
    die emk ni op mn pc staan, maar wel op nen site (A)


    HaveFun!