• die was er bij ons. gingen de leraartjes op een rodeostier zitten [/zo'n mechanisch ding] en was SAAI :x ik vond de cultuurdag nog leuker en geloof me dat was saai en engx_x [/er zaten mensen verkleed als kikkers boven op de kluisjes en natuurlijk bij mijn kluisje hoor :x] en later bleek dat ik gewoon om 12 uur weg had kunnen gaan heb ik bijna 2 yuur daar gezeten voor niks x_x


    We can only learn to love by loving.

    Hahaa (:
    waarom gingen jullie er dan niet opzitten ?

    x


    everybody needs a song.

    Bij ons is die donderdag.
    Dan is iedereen om 12 uur uit.
    Behalve ik, want ik heb een Anglia examen (extra engelse lessen) tot 6 uur >.<


    I clicked my heels and wished for you.

    Ons thema was het leger xD

    en hij was vet. Iedereen die foto wilt zien wat we uit hebben gehaald vraag maar in pb want ik zet hier nie zomaar de link uit privacy van mijn school :)

    Ik kreeg dekking van een onbekende gast die net op hetzelfde moment als ik kwam aanfietsen. Goddank want ik had net mn haar gewassen ><'
    Bij ons waren ze met eieren, scheerschuim, lint, stinkbommen en meel aan het klooien. De gebruikelijke koek dus. Ze hadden ook wat boxen bij de ingang gezet en ze hadden de hal verduisterd. Op dat na viel het wel mee. Ik liep na 1 uur les de school uit. Om 12 uur was het volgens mij de bedoeling dat we naar zo'n afsluitingsrechtszaak gingen maar daar ben ik onderuit gesneaked. I mean; hoe kunnen ze nu de hele school gan controleren of ze komen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hadden wij ook!

    Ons thema was CSI. Voor ons dan CSI Carolus. Ik was nogal verneukt. Mijn armen zaten onder met oogpotlood.Ôo
    En over 2jaar ben ik dood. Dan doet mijn broer eindexamen.
    Maar wij mogen ook nog ooit!(yeah)


    everything, in time

    Ik had ook zoiets:S Had tussenuur gehad, kom weer opschool.. Staat bij de school iedereen met zn jas aan; 'Jaaah, we gaan examenstunt doen!' Dat terwijl het halve examenjaar al uit was o_0 Dus ik blijf daar een beetj staan, ineens iemand; 'Nouu, laten we maar weer naar economie gaan. Máár we blijven wel met onze jas aanzitten!'
    Dat was dus een 'stunt' van 5min :S


    I want my bloody cheese now!^^