• Jaman.

    Er zit een kind bij me in de klas, echt, eerst was ze nog wel te doen en al die shit maar nu kan ik der niet uitstaan en zou der zo op der bek kunnen rammen, maar ik houd me in. Zelfrespect, you know?


    Nou ja, daarstraks in de klas vroeg zij, laten we haar Karen noemen. Iets aan iemand in de klas, laten we haar Greta noemen, over een jongen -haar én mijn crush-. Waarop Greta antwoordden dat ze die normaal wel nog zouden zien tijdens de pauze. Wat dus niet zo was want het 4de had drugspreventie of zoiets. Dus zei is dat. Zegt Karen tegen Greta. 'ze moet ook alles beter weten hé.' waarom Dreta zei 'ach ja zulke mensen zijn er nou eenmaal.'

    Ik had echt iets van, what the neuk, zeg het dan in mijn gezicht, kan ik meteen mee roddelen over mezelf of zo >< Serieus, toen vroeg ik over wie het ging zegt ze: 'o nee, over niemand.' Like, ik heb ook oren?

    En Karen mag Greta helemaal niet, dat heeft ze al wel duidelijk gemaakt hoor. ><


    De namen zijn verandert wegens privacy en ik zet het bij school omdat het namelijk op school is gebeurt en ik niet weet waar ik het anders moet plaatsen en ook zet ik het op Quizlet omdat ik het tegen íemand kwijt moet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I know the feeling.


    I clicked my heels and wished for you.

    wat een fakking bitches.
    maar ik weet hoe het is.
    mijn vriendinnen zijn af en toe gewoon grote kut bitches.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tja, er zijn teveel mensen die ditsoort streken leveren.


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik persoonlijk vind dat altijd zo laf.
    I mean, heb je iets over me te zeggen, zeg het dan in my face.


    -

    Hmm.. ken ik. Of buitenlandse mensen die in hun taal gaan praten. Daar krijg je me heel erg kwaad mee. En ik word niet snel kwaad.


    No growth of the heart is ever a waste