• was iets emt opnemen.Laat maar zitten x')




    Xxx Michelle.


    *schaamt zich dood x')*

    Reactie @ Zombie Cover: Veeel te weinig intonatie, het lijkt haast praten. Probeer er wat meer gevoel in te gooien. Daar moet je natuurlijk ook op oefenen (ik had hetzelfde probleem) maar na verloop van tijd lukt het ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind he tniet zo heel mooi:$


    /

    Aurelia schreef:
    Reactie @ Zombie Cover: Veeel te weinig intonatie, het lijkt haast praten. Probeer er wat meer gevoel in te gooien. Daar moet je natuurlijk ook op oefenen (ik had hetzelfde probleem) maar na verloop van tijd lukt het ;]


    ik denk dat je het beter gewoon voor onder de douche kan houden.. maar een troost je zingt sowieso stukken beter dan ik :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik vind het niet zo geweldig. :X


    AAP

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ik denk dat je het beter gewoon voor onder de oduche kan houden.. maar een troost je zingt sowieso stukken beter dan ik :x
    xD ik vin dook dat het beter is voor onder de douche xD


    /

    Zoals ze hierboven zeggen ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik loop achter de mensen boven mij aan. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet mooi, sorry :X


    -

    Ik vind het als ik heel eerlijk ben ook niet zo mooi, sorry n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Aurelia schreef:
    Reactie @ Zombie Cover: Veeel te weinig intonatie, het lijkt haast praten. Probeer er wat meer gevoel in te gooien. Daar moet je natuurlijk ook op oefenen (ik had hetzelfde probleem) maar na verloop van tijd lukt het ;]


    oke ty x') ik ga zo zang els nemen hea wnat eht klinkt zo anar niks(A)

    oke ty weet ikd at ff(A)

    ik vind het echt niet mooi. :X


    JONAS BROTHERSS. <3

    maar je zei zelf al ik kan niet mooi zingen xD
    waarom ga je het dan opnemen?? en waarom zou je zangles nemen als het tog niet zo mooi is??
    niet lullig bedoelt ofzo hoor :$:$


    /

    xtomgeiler schreef:
    maar je zei zelf al ik kan niet mooi zingen xD
    waarom ga je het dan opnemen?? en waarom zou je zangles nemen als het tog niet zo mooi is??
    niet lullig bedoelt ofzo hoor :$:$


    met zangles krijg je dat wel. Je leert er alleen beter mee omgaan enzuw maar dan klinkt het al heel anders. maar opgenomen is het nog weer anders dan in echt zei gister een meisje. maar dat weet ik verder ook niet. en ik ging het opnemen om te oefenen en gewoon kijke.