• Oke..ik begin me langzamerhand echt te ergeren op het personage van Bella in het boek..
    Hoe haar gedachten enzo worden uitgelegd en dat ze nog altijd geen adem krijgt als ze Edward kust enzo I mean come on
    En hoe ze Jacob gebruikt vind ik ook zielig..in het eerste boek vond ik haar nog wel leuk..tweede ging ook nog wel..maar het derde..arme Jacob..:(

    Ik weet dat het een boek is en het is de schrijfster die haar verzind enzo..maar vinden jullie ook niet dat Bella iets sterker in haar schoenen zou mogen staan?
    Wie is het me eens?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ikke :Y)
    ik mag bella eigelijk niet :X
    xx


    i like cookies :Y)

    IDK,heb de boeken niet gelezen x']


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Ik heb de boeken ook niet gelezen wil ik nog steeds wel ! :o

    Nee, ik kan me er niet in vinden.


    blame the bully.

    Ik vind het goed zo als ze zo overdonderend verliefd is en dat de schrijfster dat zo wil omschrijven dat is helemaal haar keuze, je kust tenslotte niet elke dag een vampier :Y)
    I (H) Bella


    I found myself in Wonderland.

    Nuo, ik heb de eerste 12 pagina's van deel 1 gelezen.. en toen heb ik het onder mijn bed geflikkerd x] Ik vind het echt heeuwwl kinderachtig en slecht en té simpel geschreven. Maar thats just mijn mening :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    -Heeft het boek niet gelezen-


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    -Heeft het boek niet gelezen-
    -Vind Aurelia heel verstandig!-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het juist andersom Jacob misbruikt Bella in boek 3! XD
    Hij praat haar helemaal om, zodat zij hem kust. Da's like stupid! Ik haat Jacob daarom ook, als ik uit zijn gedachte lees sla ik het meestal over omdat dat echt gewoon saai is en Jacob heeft overal commetaar op. Ik lees nu Breaking Dawn en serieus, dan is Bella echt geweldig. Ik zal niet zeggen waarom maar goed XD
    I love Bella <3


    -

    Ghehehe, ik ben na boek 1 al gestopt met lezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb alleen boek een gelezen en sta in de wachtrij bij de bieb voor nummertje 2&3
    Aber Ik was voor ik het boek begon al team Jacob :Y) maar da's gewoon het feit dat ik vampieren niet uit kan staan.
    maar even on-topic, Bella is stom xD
    En ik denk niet dat ik daarvan nog ga veranderen qua mening xD Dat doe ik niet snel :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    bella word een betje een hoertje (huil)

    WHAHAH! Wij zijn in de klas met een hele kudde Twilight-fans en wij hebben allemaal een grote hekel aan Bella:Y). Ik bedoel, ze heeft de twee leukste wezens op aarde: Jacob en Edward. En ze wilt nog steeds meer. Hebberig kind.


    rules don't stop me

    Nee, niet mee eens. Bella is geen superheldin, ze is net zo normaal als ieder ander. Het is daarom dat ik de boeken en hoe ze word beschreven goed vind.


    History is not hatred.

    ik vind haar wel oké.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.