• Ik vroeg me af wie Kelly Huizen kent?
    En zo ja, wat vinden jullie van wat ze heeft gedaan?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    tis ook niet echt aan te raden x_X
    tenzij je graag kijkt daar 18+ spul


    BAM!

    BAH!
    wie doet zoiets eigenlijk, dan denk je toch eerst 3 keer na...
    En wedden dat HEEL veel jongens die link ook hebben of willen hebben... =_='


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Liess schreef:
    En tóch keek je het? :'D
    En daarnaast, ik ben er niet bepaald trots op dat ik de link heb. (:

    Dan verwijder je hem? :'D
    Iedereen hier wil gewoon dat facking filmpje zien. Like, wtf?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm... Ik Niet :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    ik vind het zo dom om zoiets te doen. ik zou het trouwens ook niet eens durven. -.- en als ik het deed, hield ik het voor mezelf. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha, een jongen uit mijn klas, heeft dat filmpje op z'n mobiel gezet --' Xd

    Dat meisje is nog best wel knap ook >.<
    Echt best wel zielig.
    Maar bij wie ligt de schuld nu eigenlijk.
    Zij heeft het filmpje gemaakt en had kunnen weten dat zoiets kon gebeuren.
    Maar uiteindelijk heeft haar EX het filmpje op internet gezet.
    Als ik haar was, had ik die gast echt vermoord...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mijn nieuwsgierigheid won het ook.
    Ik moet zeggen, ze doet t wel profi voor zo'n klein meisje.
    Maar echt man, sick :')

    Cherished schreef:
    Mijn nieuwsgierigheid won het ook.
    Ik moet zeggen, ze doet t wel profi voor zo'n klein meisje.
    Maar echt man, sick :')

    hahaha >.<
    Geniale opmerking.
    Nja, ik zag een foto van haar, vervolgens werd ik nieuwsgierig, heb ik dat filmpje gezien >.<


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ja maar. voor je vriendje... hallo je hoort dat dan nie top internet te zette. tis neit haar schuld. tis voor haar vriendje. is de schuld van de jonge!

    Ken het niet (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik ken ze niet xD en dat wil ik ook niet precies xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MichaelBaby schreef:
    ja maar. voor je vriendje... hallo je hoort dat dan nie top internet te zette. tis neit haar schuld. tis voor haar vriendje. is de schuld van de jonge!

    Ik zou het persoonlijk nog niet eens voor mijn vriendje doen. Toch veel interessanter privé, dat je niet weet wanneer je het kan verwachten, maar dat je het dan wel echt meemaakt?
    Ja toch? Zo'n filmpje is niet echt tastbaar.
    En je weet dat zoiets altijd kan gebeuren. Ook al is je vriendje nog zo lief en denk je dat jou het niet zal overkomen. Zo gaat het bij de meeste meisjes die dit meemaken. En je wordt er je hele leven op nagekeken.
    Maar ik ben het er wel mee eens dat het de jongen zijn schuld is. Die arrogante zak had dat filmpje nooit mogen verspreiden. Hoe boos die ook was. Hij heeft gewoon haar leven gesloopt en HIJ loopt nog steeds ZORGELOOS rond. Niemand kijkt hem aan. Al zullen mensen wel weten dat hij haar ex was. Als ik vrienden met hem was, zou ik dat nu niet meer zijn. Echt een kut naaistreek van hem.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Ik zou het persoonlijk nog niet eens voor mijn vriendje doen. Toch veel interessanter privé, dat je niet weet wanneer je het kan verwachten, maar dat je het dan wel echt meemaakt?
    Ja toch? Zo'n filmpje is niet echt tastbaar.
    En je weet dat zoiets altijd kan gebeuren. Ook al is je vriendje nog zo lief en denk je dat jou het niet zal overkomen. Zo gaat het bij de meeste meisjes die dit meemaken. En je wordt er je hele leven op nagekeken.
    Maar ik ben het er wel mee eens dat het de jongen zijn schuld is. Die arrogante zak had dat filmpje nooit mogen verspreiden. Hoe boos die ook was. Hij heeft gewoon haar leven gesloopt en HIJ loopt nog steeds ZORGELOOS rond. Niemand kijkt hem aan. Al zullen mensen wel weten dat hij haar ex was. Als ik vrienden met hem was, zou ik dat nu niet meer zijn. Echt een kut naaistreek van hem.



    ja mee eens!

    ik ken haar niet,
    maar ik geloof pas iets wanneer ik het met me eigen ogen heb gezien.