• Jaja, ik vertrek morgen naar Amsterdam op schoolreis ^^ Lekker om 4u30 opstaan om om 6u te kunnen vertrekken oO Ik overleef dat like echt niet :') Maar ik heb problemen om mijn koffer te maken. Ik ben altijd bang dat ik wat ga vergeten, want dat heb ik meestal wel altijd en dan mag ik dat ginder nog kopen --' Maar ik zie het echt zo geweldig hard zitten. =) We bezoeken het rijksmuseum, de amsterdam arena, het anne frank huis, heineken en we gaan nog wel wat bezoeken die me eventjes niet te binnen schiet. Maar voor de rest zijn we de hele tijd vrij en we mogen drinken & roken, dusja, we hebben niet echt te klagen =)
    Waar gaan jullie voor schoolreis? En ook altijd zo'n problemen om je valiesje te maken? =')
    x'

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Woon je in België ?

HOLY FUCK!
    Zo'n schoolreisje wil ik ook wel.
    HALELUJA!

The economy is suffering, let it DIE!

UnicornKid schreef:
    Woon je in België ?

Jup, daarom dat we zo vroeg moeten opstaan oO

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik vergeet áltijd wel iets. En als ik een lijst maak, vergeet ik dingen op de lijst te zetten. Dat is bij mij gewoon niet te voorkomen :') Maar, veel plezier!

Everything means nothing, if I ain't got you.

LotteLampje schreef:
    HOLY FUCK!
    Zo'n schoolreisje wil ik ook wel.
    HALELUJA!

Over welk deel van het schoolreisje gaat het? =')

LizesBIATCH schreef:
    Ik vergeet áltijd wel iets. En als ik een lijst maak, vergeet ik dingen op de lijst te zetten. Dat is bij mij gewoon niet te voorkomen :') Maar, veel plezier!

Ik maak ook altijd een lijstje, maar eigenlijk heeft dat niet veel nut bij mij. Net zoals jij vergeet ik er dingen op te zetten =P

oeh vet :D
    Miss ga ik ook nog even naar a'dam ^^ om haar te kopen :x

Tranquillity schreef:
    (...)
    Over welk deel van het schoolreisje gaat het? =')

ALCOHOL!
    en Amsterdam.
    Amsterdam is altijd leuk ;D

The economy is suffering, let it DIE!

Heb ik na het Paasexamen ook gedaan met school. ^^

LotteLampje schreef:
    (...)
    ALCOHOL!
    en Amsterdam.
    Amsterdam is altijd leuk ;D

Ik dacht wel dat je het vooral daarop had =')
    Ja, dat is wel een feit ^^

Ik ben vorig jaar naar Amsterdam geweest :Y)
    Met Koninginnedag toen x'D Was met de school.^^
    Deden zo'n domme rondvaart in een boot en zo'n dingen zoals jij x'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Prodigy schreef:
    Heb ik na het Paasexamen ook gedaan met school. ^^

Hebben jullie zo vroeg al schoolreis? Of was dat gewoon een plezierreisje? ^^

Ja.. wij hebben ook zoiets met brussel. Om 7 uur met de bus, 10 uur 's avonds terug. Op vrijdag.
    Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik niet hoef.

No growth of the heart is ever a waste

Marshmellow schreef:
    Ik ben vorig jaar naar Amsterdam geweest :Y)
    Met Koninginnedag toen x'D Was met de school.^^
    Deden zo'n domme rondvaart in een boot en zo'n dingen zoals jij x'D

Ja! Dat gaan we ook nog doen op de grachten varen fso :')

We gaan dit jaar naar De Efteling ;o

Behind every great man there’s a great woman