• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    TroutyMouth schreef:
    Ik weet niet of jullie dit handig zullen vinden, maar... Regelmatig is het zo dat ik veel hoofdstukken op onactief heb staan en elke week er een aantal activeer. Maar wanneer ik een week te druk bezig ben, kan ik dat dus niet doen. Misschien zou het daardoor handig zijn om per hoofdstuk in te stellen wanneer het hoofdstuk zich automatisch activeerd, zodat je er zelf niet meer aan hoeft te denken? Ik weet wel nog of het mogelijk is zoiets te doen en of jullie het overbodige luxe zouden vinden, maar ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn xd.


    Dit is al vaker voorgesteld, en volgens mij was ongeveer iedereen voor. Dit geldt natuurlijk ook voor als je op vakantie bent en geen abo's wilt verliezen enzo, dus het is wel praktisch (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Dit is al vaker voorgesteld, en volgens mij was ongeveer iedereen voor. Dit geldt natuurlijk ook voor als je op vakantie bent en geen abo's wilt verliezen enzo, dus het is wel praktisch (:


    Oh, ik wist niet dat mensen mij al voor waren xd. Nja, ik zou het ontzettend handig vinden.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik zou het erg handig vinden als de stories, die in ontwikkeling staan, op het profiel gerangschikt zouden worden op de hoeveelheid hoofdstukken, zoals toen met de quizzenseries...of dat je dat misschien in kan stellen...

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:54 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Confused schreef:
    Ehmm.. Dat je helemaal (verplicht) moet invullen waarover het gaat en wat voor soort storie het is enzo. Want soms staat er maak maar gewoon, maar dat is f*cking vervelend. Omdat ik dan misschien pas in deel 20 achter kom dat de storie over CB gaat. Terwijl ik daar totaal niet van hou --'.


    You're beautiful.

    Ik heb al een aatan keer een story suggestie neergezet en elke keer veel goede reacties geahd, hij staat er nu voor der derde keer,maar hij staat hier nie tussen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De eerste lijkt me heel onhandig.
    Als je verhaal een inleiding heeft met een paar regels tekst en een foto, dan wordt je hele profiel meteen een stuk uitgerekter.

    Villatheking schreef:
    Dat je van voor waar je de uitleg staat je ook kan kiezen zoals in het hoofdstuk zelf om er een afbeelding te plaatsen.


    en ik vind ook dat er eigenlijk ook een Quizlet app moet komen die gratis is, want als je op je iPod, BB of wat dan ook een hoofdstukje wilt plaatsen , kan dat niet:S :(

    UNCOMMON schreef:
    Dat de schrijver/schrijfster abo's kan verwijderen.


    Nobody is perfect! <3

    Een soort van gezamelijke story, waar de andere schrijver ook kan inloggen en hoofdstukken kan veranderen en/of toevoegen. :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik vind dat je het gemiddelde aantal woorden per hoofdstuk niet moet doen, want SA's zijn altijd veel langer dan 'gewone' hoofdstukjes.

    JenniBieber schreef:
    en ik vind ook dat er eigenlijk ook een Quizlet app moet komen die gratis is, want als je op je iPod, BB of wat dan ook een hoofdstukje wilt plaatsen , kan dat niet :S:(


    Op Blackberry kan dat wel hoor. Doe ik zelf ook zovaak :'D

    Misschien dat je weet wie er een bladwijzer op je story heeft genomen!
    Dat zou zeer handig zijn.


    Believe, Dare To Dream and Never Say Never<3

    TuttiFrutti schreef:
    Misschien dat je weet wie er een bladwijzer op je story heeft genomen!
    Dat zou zeer handig zijn.

    Dat als je samen een story schrijft kunt instellen welke andere users er aan mee schrijven zodat het ook bij hen statistieken meetelt. :Y)


    No guts no glory.

    Dat er een teller is voor kudo's die je ooit hebt gekregen. Net zoals bij Quizzen. nu is het alleen voor één dag


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    Dat er een teller is voor kudo's die je ooit hebt gekregen. Net zoals bij Quizzen. nu is het alleen voor één dag


    I feel guilty after every bite I take.