• Annelies is echt vet pissed.
    Waarom? We waren net aan het bellen met de ticketlijn voor Rock Werchter, een festival in België, want er waren een paar honderd kaarten due opzij lagen voor de wachtlijst.
    Krijgen we te horen: Nog twee mensen voor u. Zijn ze eindelijk aan de beurt...
    Legt die fácking noob gewoon de telefoon neer ;O I mean, hoe dùrft hij x.x
    -Edit
    Met als gevolg dat mijn moeder gewoon niet meer wíl bellen en ik Rock Werchter op mijn buik kan schrijven (huil)

    zo lullig ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ASSHOLE Ö Zal ik hem komen killen? Dan val ik in als telefoonmens en dan geef ik jou je kaarten gratis en dan pleur ik er nog een bij want ik wil ook. n_n En de rest moet 100 euro betalen. (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    ASSHOLE Ö Zal ik hem komen killen? Dan val ik in als telefoonmens en dan geef ik jou je kaarten gratis en dan pleur ik er nog een bij want ik wil ook. n_n En de rest moet 100 euro betalen. (puh)


    Yeaaah, go get him pussay (nerd)

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Yeaaah, go get him pussay (nerd)

    *Gooit atoombom*
    In his face!
    Maareh.
    Wie komen er nou eigenlijk op Werchter?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    *Gooit atoombom*
    In his face!
    Maareh.
    Wie komen er nou eigenlijk op Werchter?


    Ik wou zondag en dan kwamen deze:
    MAIN STAGE
    [ 23:10 - 01:30 ]METALLICA
    [ 21:05 - 22:20 ]NINE INCH NAILS
    [ 19:15 - 20:25 ]KAISER CHIEFS
    [ 17:35 - 18:35 ]BLACK EYED PEAS
    [ 16:00 - 17:00 ]THE MARS VOLTA
    [ 14:35 - 15:25 ]SEASICK STEVE
    [ 13:15 - 14:05 ]MASTODON
    [ 12:00 - 12:45 ]METRO STATION
    PYRAMID MARQUEE
    [ 23:20 - 00:50 ]MILK INC.
    [ 21:10 - 22:40 ]RÖYKSOPP
    [ 19:30 - 20:30 ]GHINZU
    [ 17:50 - 18:50 ]THE SCRIPT
    [ 16:10 - 17:10 ]LADY LINN & HER MAGNIFICENT SEVEN
    [ 14:35 - 15:35 ]DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
    [ 13:00 - 14:00 ]THE HICKEY UNDERWORLD

    dat had ik ook toen ik kaarten wou voor een evenement gedoe X_x


    We can only learn to love by loving.

    Conspiracy schreef:
    Annelies is echt vet pissed.
    Waarom? We waren net aan het bellen met de ticketlijn voor Rock Werchter, een festival in België, want er waren een paar honderd kaarten due opzij lagen voor de wachtlijst.
    Krijgen we te horen: Nog twee mensen voor u. Zijn ze eindelijk aan de beurt...
    Legt die fácking noob gewoon de telefoon neer ;O I mean, hoe dùrft hij x.x
    -Edit
    Met als gevolg dat mijn moeder gewoon niet meer wíl bellen en ik Rock Werchter op mijn buik kan schrijven (huil)


    [16:06] <@Odin> [define] (3/104) n00b: An individual that plays a particular multiplayer game less than 15 hours a day, thus causing him/her to be less skilled at that game than the person calling him/her a n00b. N00bs are usually classified as having a job, an active social life, and possibly a lover. These things are reviled in the "gamer"


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)

    [16:06] <@Odin> [define] (3/104) n00b: An individual that plays a particular multiplayer game less than 15 hours a day, thus causing him/her to be less skilled at that game than the person calling him/her a n00b. N00bs are usually classified as having a job, an active social life, and possibly a lover. These things are reviled in the "gamer"


    En wat heb ik hieraan? Weten wat een noob betekend? Lekker boeiend.

    Lekker klantvriendelijk zeg, o_O.
    Kill that guy! (6)


    we've only said goodbye with words

    Wat een stomme luller. Dat is echt niet lief van hem. Ga hem opzoeken achter zijn telefoon.
    %/@%+++///D+ZLDF.%%


    Tanya is de beste.

    METALLICA? Great, als ik niet naar Sonisphere mag ga ik daar heen n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    METALLICA? Great, als ik niet naar Sonisphere mag ga ik daar heen n_n


    WAJF? HOLD YOUR HORSES! Da kaarten zijn uitverkocht, je kon alleen nog bestellen als je op de wachtlijst stond <.<

    Kan je eigenlijk niet in het geniep terugbellen en vragen waarom hij dichtsmeet? Verdedig je kansen. :'D


    Tanya is de beste.

    zijn de kaarten al niet langer uitverkocht?


    Some people make the world special just by being in it

    Imperd
    Neeuh, mijn moeder heeft de telefoon en ik ben daar te verlegen voor, ik weet nooit wat zeggen ;x
    Tnya
    Ja, maar we stonden op een wachtlijst en vandaag zeiden ze dat we nog kaartenkonden krijgen.