• Ik wil terug naar mijn vakantie plek. En nee niet omdat het daar zo mooi is. Omdat ik daar geen zorgen had, niet bang hoefde te zijn of ik lelijk was, geen stress van school. Ik hoefde daar niet na te denken. Ik had een fantastische tijd. Maar sinds dat ik thuis ben begin ik weer te stressen. Net alsof er een knop bij me wordt om gezet.

    Hebben jullie dat ook? Of ben ik raar ?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    OMG dude ik heb prcies hetzelfde nu ik thuis ben!
    Ik mis het lere kenne van nieuwe mensen
    en nu ik thuis ben weer saai zonder leeftijd genoten behalve een mijn beste vriendin die toevallig bij mij ide buurt woont -.-
    ik ga dood van verveling!

    &stress en depri zijn :(

    geloof me ik heb hetzelfde :Y)
    hier ben ik een muurbloempje en daar voel ik me echt een godin :$

    raar ma leuk :D


    Moving on but never letting go

    srry geen idee... maar ik heb altijd stres en ik ben ook nog nooit op vakantie geweest dus ja ><


    A Noble was Born in Chaos

    Nee hoor, je bent niet raar.

    Ik heb juist hetzelfde, maar dat komt doordat je op vakantie altijd leuke dingen doet zodat je geen tijd hebt om aan andere dingen te denken. En ja dan kom je thuis, verveel je je, of heb je tijd om te piekeren en daar zijn de zorgen alweer...

    Maar het is toch alweer bijna zomervakantie...

    Iets om naar uit te kijken dus.

    DarkPrincess


    Love is a journey, not a destination

    Nee.
    op vakantie heb ik het idee dat ik niet raar kan doen, aangezien mensen me dan dom gaan aankijken
    maar dat doen ze altijd. x'D Lol.


    The economy is suffering, let it DIE!

    neej dat is echt niet raar hoor, klinkt best logisch.. niemand ken je daar vast, dus waarom zou je je moeten voor doen als iemand anders, ik denk dat het dan vrij logisch is dat je jezelf bent en niet hoef te stressen over vanalles enzo..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LotteLampje schreef:
    Nee.
    op vakantie heb ik het idee dat ik niet raar kan doen, aangezien mensen me dan dom gaan aankijken
    maar dat doen ze altijd. x'D Lol.

    Wij op Graspop gaat ook wat worden dan. :'D


    blame the bully.

    Eigenlijk ben ik blij dat ik thuis ben.
    Weet je, vakantie was leuk enzo, en die mensen ook, maar nu leer ik die mensen kennen en vind ik ze kutters.
    Dat ze maar uit mijn buurt blijven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat heb ik soms weleens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    aaaaah(baby)
    ik snap precies hoe jij je voelt
    al dat school en huiswerk (6)
    zit mijn echte leven ook vreselijk in de weg:P

    ik had vooral vroeger heimwee naar mijn vakantieplek xd. dan heb je het gewoon zo naar je zin.. ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Als ik op vakantie ga, heb ik heimwee van huis en als ik dan weer terug ga, heb ik heimwee van mijn vakantie. Ik had op een vakantie besloten mijn nagels te laten groeien en dat lukte best goed, maar toen ik weer thuis kwam waren ze binnen de kortste keren weer afgebeten. (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mmmm, wij gaan ieder jaar naar dezelfde plek dus daar ken ik veel mensen. Maarja, zorgeloos ben ik dan wel.


    I recycle my thoughts.

    nee, het is niet raar.
    ik heb het zelf nog nooit gehad, maar er zit wel een bepaalde logica in. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.