• Ja, was ik eindelijk af van mijn verliefdheid op Bill Kaulitz... Heb ik het weer te pakken godzakker! -.-'
    Ja ik ben verliefd, op een fictief persoon, namelijk (jullie raden het al) Edward Cullen. Najha ik ben verliefd op het karakter van Edward en op het uiterlijk van Robert Pattinson. En nu voel ik me kut, want het doet pijn. En ik weet dat veel van jullie gaan zeggen "Gaat vanzelf wel weer over." Maar ik wil er eerder vanaf! Want zo gaat het niet langer door XD
    Dus please, hebben jullie tips ofzo?
    Xx.

    Ik vraag niet om hatelijke reacties zoals "Zielig!" Ofzo want ik weet dat dit nogal zielig klinkt en dom, daarom wil ik erook van af, ik vind dit zelf ook niet leuk!


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Hihi

    @ de rest
    Bedankt voor de tips ik ga morgen mijn posters eraf halen enzo. Ik ga zo weinig als ik kan aan hem denken, nadat ik Breaking Dawn uit heb, die lees ik vanavond wel uit XD
    Danke <33


    I wish you goodluck =) Het gaat je wel lukken =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    I wish you goodluck =) Het gaat je wel lukken =)

    I hope so (:


    -

    nnnnnienke schreef:
    omg
    ben je zielig ofzo?

    verliefd worden op bill?
    weet je zeker dat je niet lesbo bent? :'D
    bill lijkt een beeeeeeeeeetje op een meisje
    haha.
    sukkel

    en edward cullen, omg
    ga verliefd worden op een verzonnen ietsje.
    ZIELIG


    snap dat dan ze wil aandacht trekken als hoe meer mensne er op reageren hoe leuker ze het vind.



    ps : Je moet denk ik niet naar die plaatjes van Twilight en/of Edward?? En praat er niet over dat helpt meestal ook.



    sterkte



    x.x M


    Love is louder than the pressure to be perfect

    Ik heb dat ook wel eens gehad. En dan denk je echt dat het niet over gaat. Het enige wat ik kan zeggen is, probeer er niet zo veel mogelijk aan te denken. Doe wat andere dingen die niet met hem te maken hebben en zorg dat je zo weinig mogelijk zijn naam ziet of plaatjes van hem ziet. En dan maar hopen dat het zo snel mogelijk overgaat, maar het gaat wel over. Na een tijdje.

    Weet je wat ook helpt? Aangezien het toch een fictief persoon is, kun je er zelf nog wel dingen bij verzinnen. Verzin heel veel kanten van hem die jij echt niet uit kunt staan bij een jongen. Het is toch een fictief persoon, dus verzin er zo veel mogelijk. Misschien ga je dan op een gegeven moment denken dat hij echt zo is, en dan kick je misschien van hem af.


    rules don't stop me

    Cherished schreef:
    Oke, negeer die grafreacties, forumban erop gegooit.
    Zo gaan we niet met elkaar om hier.

    Balen. Wou net reageren. En nee, niet op een manier die tegenstrijdig is met het reglement.
    Maar goed, laat ik eens verstandig wezen...
    Oh ONtopic: Op den duur gaat zoiets wel over, believe me. Probeer je af te leiden met andere zaken en focus je op personen die wel binnen handbereik zijn ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    ben het wel beetje met die nienke eens hoor :'$

    zoek een vriendje, vergeet die cullen


    Praying for love in a lap dance

    Ik wou dat ik je kón helpen, tot mijn grote spijt kan ik dat niet.

    zoek iets van een nieuwe sport of hobby
    geloof het of niet maar meestal vind je daar echt leuke nieuwe vrienden
    het lijd echt af geloof mij maar(Y)

    ik weet precies wat je bedoeld.. Ik was ook altijd verliefd op een óf ficief persoon óf een onbereikbaar persoon ==*

    dat is echt K't.. en mij is het tot duwver ook nog niet helemaal gelukt ervan af te komen :[
    maar ik ben nu alleen nog gek van onbereikbare personen ==* dat fictieve is nu niet meer zo.. Ik denk dat je er pas vanaf komt als je er echt vanaf wíl komen.. want mij geeft het af en toe troost om bij zo'n persoon wegte zwijmelen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nnnnnienke schreef:
    omg
    ben je zielig ofzo?

    verliefd worden op bill?
    weet je zeker dat je niet lesbo bent? :'D
    bill lijkt een beeeeeeeeeetje op een meisje
    haha.
    sukkel

    en edward cullen, omg
    ga verliefd worden op een verzonnen ietsje.
    ZIELIG


    weetje als er een meldknop hiervoor was..
    ze komt hier met een probleem waar ze van af wilt, het is niet dat ze het leuk vind fzo.. dat maakt haar geen zielig persoon of een sukkel. eerlijk gezegd vind ik jouw zielig omdat je zulke berichten neerzet en mensen onnodig kwetst als jij een probleem ergens mee hebt en ik vind het dom fzo dan ga ik jouw ook niet uitschelden voor een sukkel. Jij zult gegarandeert ook dingen doen of hebben gedaan die anderen maar vreemd of dom vinden. dit berichtje is gewoon een teken van zwakte. Nou kun je zeggen dat ik klets en dat jij nóóit iets hebt gedaan. maar dat heeft geen ene zin. jij bent ook een mens en mensen hebben nou eenmaal dingen die niet helemaal normaal zijn. dat is menselijk. er is hier waarschijnlijk niemand die gelooft dat jij nooit iets hebt gedaan, dat zou een beetje hypocriet zijn. maar wat ik probeer te zeggen is, ga andere mensen die vragen om hulp, niet onnodig naar beneden halen want jij hebt vast en zeker zo ook je dingen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heb ik ook met jackson rathbone hihi
    maar uhm ga veel naar buiten. en ga met veel mensen om. Mischien gaat het dan wel over


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    nnnnnienke schreef:
    nee dat klopt
    maar alsnog
    en btw, ik geen gwoon me meening.
    ik hou me bek niet ik heb wel een hart,
    zij wou toch reacties?
    DIT IS MIJN REACTIE
    jesus ben je dom ofzo :')
    Pahahah, dat is gewoon niet aardig o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb ik ook johh =')

    De looks van Robert en het karakter van Edward, maakt de perfecte man :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Briit schreef:
    Heb ik ook johh =')

    De looks van Robert en het karakter van Edward, maakt de perfecte man :Y)

    Ik ook, maar ik ben niet verliefd op hem maar ik droom tegenwoordig constant over hem op allerlei mannieren en dat is niet leuk want ik wordt verslaafd aan hem en ik heb geen geld meer en mag gewoon geen twilight boeken meer lezen.


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    (...)
    Ik ook, maar ik ben niet verliefd op hem maar ik droom tegenwoordig constant over hem op allerlei mannieren en dat is niet leuk want ik wordt verslaafd aan hem en ik heb geen geld meer en mag gewoon geen twilight boeken meer lezen.

    Gij moet da boek lezen x)


    We'll never be as young as we are tonight