• Hallo,
    ik weet niet echt waar ik deze topic moet plaatsen maar het gaat over een nieuw verhaal.
    ik zoek een paar ideetjes.. en ik dacht laat me de quizleters vragen wat zij leuk vinden.
    ik had een oud hp story en ik ga een nieuwe maken. als de oude af is.. (zo gebeurt) maar ik wil graag ideeén wat voor lovestory het moet worden..
    sugesties altijd welkom,
    het word weer een hp story

    xx Mar,

    ps: als je iets weet mag je er ook een titel bij verzinne.. hihi


    Love is the movement <3

    iets origineel, iets dat niemand heeft.Het moet niet met beroemde mensen te zijn,maar als jij dat wil doe je dat.Ik hou er van als het een gewoon verhaal is zonder beroemde mensen, maar dat hangt van jouw af(flower)(K)veel succes ermee

    ja ik zit nog druk te denken.. en ik weet niet zeker of het hp word want daar is alles al van gedaan. maar zelf iets bedenken word zeer hard hersen werk


    Love is the movement <3

    Maak een HP-verhaal waarin alles omgekeerd is. Dus de goede zijn slecht en visa versa. En dan komt iemand die de échte wereld gekend heeft (bv. Harry/Hermelien/Ginny etc.) hierin terecht & moet hij/zij proberen hieruit te komen. Als dat al mogelijk is tenminste... xd Jah, weird idee, I know. Ik heb allemaal weirde ideeën, net als bij mijn HP/Twilight crossover xD Maja, ik hoop dat je er mssch wat aan hebt :Y)

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle