• Hey,
    Ik vind het eigenlijk niet zo fijn dat iedereen je story's zomaar kan afdrukken als ze dat willen.
    kan je niet iets doen dat je dat kan instellen? Want ik het er geen zin in dat iedereen mijn verhaal kan uitprinten, door een druk op de knop.
    Ik weet ook wel dat het kan door het naar word te kopieëren, maar dat kost wel meer moeite, en dan is de kans dat het gebeurt kleiner.

    Ik vind het namelijk niet erg leuk als mijn verhaal door iedereen kan worden gejat. (ja, ik kan het ook niet op internet zetten)
    Maar ik heb liever dat ik zélf kan instellen of ik wil dat mensen het kunnen printen of niet.

    En als je vind dat het je niet uitmaakt, stel je gewoon in dat de mensen het wel mogen printen:Y)

    laat ff weten wat je ervan vindt:) Natuurlijk niet als je tegen bent hea?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Emotionless schreef:
    (...)Wat wil je dan? (A)

    thee is wel goed:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    *gaat jou thee brengen* (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben voor =) Mijn moeder wil mijn verhalen altijd lezen, maar ik wil dat niet (A) En als ik van te voren al weet dat iemand die ik ken het zal gaan lezen, flip ik ten eerste uit én ik kan niet in alle vrijheid schrijven. Dan ga ik heel de tijd eraan denken wat ze er van zouden vinden enzo :X


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Beetje late reactie; maar ik ben er voor =']


    believers never die.

    Radiance schreef:
    Ik ben voor =) Mijn moeder wil mijn verhalen altijd lezen, maar ik wil dat niet (A) En als ik van te voren al weet dat iemand die ik ken het zal gaan lezen, flip ik ten eerste uit én ik kan niet in alle vrijheid schrijven. Dan ga ik heel de tijd eraan denken wat ze er van zouden vinden enzo :X

    helemaal agreeee. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben voor.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben voor het instellen :Y).

    Goed idee!En voor dat kopiëren, je kan op een website een kopieerbeveiliging zetten. Ga maar eens naar ongein.nl en druk rechtermuisknop. Gaat niet, en iets selecteren zoals bij ctr-c gaat ook niet.
    Ik zeg ook een kopieerbeveiliging!
    Ik zeg; doen!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ahm, men kan het sowieso jatten door alles simpelweg te selecteren en te kopieren naar Word.


    Bored.

    laat ff weten wat je ervan vindt Natuurlijk niet als je tegen bent hea?

    Is een beetje tegenstrijdig. En waarom zou je dat niet mogen zeggen?
    Het is net zo makkelijk om even een hele serie te kopieren en in word te zetten hoor. Dat is het risico dat je neemt als je je verhalen op internet zet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben 't met stonecold eens.

    kan je t printen dan

    Cherished schreef:
    kan je t printen dan
    Tekst selecteren , 'bestand' linksboven aanklikken en dan afdrukken.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Schrijf steeds op het einde je naam 8D [/Zelf geen zin om dat te doen]


    I live for the applause, you will die for it.

    http://www.quizlet.nl/chapters/1693/toen-ik-moest-doen-wat-hij-zei-1/

    en dan zie je ergens rechts naast de titel (ofzo) een printertje staan.
    Dat bedoelt Geke


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?