• sorry dat ik jullie er met belast maar het moet eruit !
    Haajj.<3
    dus vandaag ging ik naar rock werchter ,;
    enja, ik was er nog niet zo echt lang.
    opeens struikel ik over een koordje van een tent, en val met m'n scheenbeen op een pin!
    ik moest direct naar de spoed gevoert worden, waaruit blijkt dat mijn been op verschillende plaatsen is gebroken, en dan nog eens die pin er bij ! heb ik bijna niets van rock werchter gehad ! >.<

    Grr .. .
    sorry voor deze onnozele topic !

    BETERSCHAP DAN !<3


    ok

    Auw.

    ö wow ! beetje ongeluk zou ik zo zeggen.. xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Zo erg ! ik ben ook 1 dag geweest en ik ben in mijn helen terug thuis dus :p maar zo erg ! gaat het dan een beetje ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Heeel veel beterschap(K)
    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)


    Groetjes soraya

    O.o Betersgap


    We can only learn to love by loving.

    Zo erg ! ik ben ook 1 dag geweest en ik ben in mijn helen terug thuis dus :p maar zo erg ! gaat het dan een beetje ?

    valt mee, ik hb nu nog zware pijnstillers gepakt , maar die gaan zo uitwerken,
    dan gaat de hel weer beginnen! de dokters zeiden dat ik veel moest rusten, en dat is dus een probleem want kan niet stilzitten.

    Dankje ! <33.

    Beterschap(flower)


    Why don't you break my heart

    (...)
    valt mee, ik hb nu nog zware pijnstillers gepakt , maar die gaan zo uitwerken,
    dan gaat de hel weer beginnen! de dokters zeiden dat ik veel moest rusten, en dat is dus een probleem want kan niet stilzitten.

    ocharme , ga je eens naar RW kom je dat tegen.. veel beterschap zou ik zeggen . (K)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Vet klote ;o Beterschap dan.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Auwtch,veel beterschap :D
    xx


    everybody needs a song.

    amai das echt wel klote
    beterschap

    beeterschap, dat lijkt me echt vet balen:p

    aiaia sielige jij kn je zo wel leuke dinge doen??


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.