Gistere was het dus polsslag, een festival in België, Er was afgesproken dat we de trein om 6 uur smorgens gingen nemen. Allemaal goed en wel, de dag ervoor rust ik uit, om 7 uur kwamen we aan in Hasselt waar het festival was. En om 12 uur was ik uitgeteld, ik had nog geen avond eten gegeten, ik was uitgeput. dus ik rust wat uit in de Chill Room en dan was ik terug Hyper. Maar om 5 uur snachts kreeg ik het weer, ik had net wat geslapen in de chill room, en we wouwen voor de laaste keer die groep gaaan zien , dus ik bestel een Cola om wakker te blijven. En toen we aan het danse waren kon ik mijn oge niet meer openkrijgen en werd alles zwart. Evenlater lig ik in de armen van iemand,en nog wat later lag ik op een brankaar. Ik moest mijn naam zeggen, en zelfs dat wist ik niet meer.. gelukkig ging het later in de EHBO beter en kreeg ik 3 prikjes en mocht ik door. En omdat ik zo flink was heb ik een dekentje gekregen ^^ BTW, nee ik had geen alchool op of ik was niet haaai
Dus een TIP, als je een nacht door gaat doen, eet voldoende en zorg ervoor dat je uitgerust bent, want wat ik gistere heb meegemaakt wil je niet meemaken.. Al die vreemde gezichte als ze met die brankaar naar de EHBO rijden ..
xSKITT
Your Butt is Mine!