Nou, hij is best grappig eigenlijk.
Madena was dus wel drie, hè. In die tijd vond ik dit dus eng.^^
Ik dronk altijd heeel graaag melk(H)
En we woonden in Middelburg toen ik drie was, en ik had net een nieuw zusje gekregen. Eerder gaven ze mij altijd de aandacht, altijd. Maar toen me zusje geboren was, opeens niet meer. In mijn droom was dat ook zo. Mijn moeder liep over het voetpad met een kinderwagen met mijn zusje erin, en ik natuurlijk.^^ Ze ging zo snel lopen, dat ik het niet meer bijhield. Me zusje huilde, en me moeder had helemaal geen aandacht meer voor mij. Zo bleef ik alleen op straat. Ik huilde en huilde, en toen kwam de politie. Ik zei tegen de politie dat ik melk wilde, maar ik kreeg het niet. Toen ging ik nog meer huilen, en toen kreeg ik het. De politie ging weet ik veel waarvandaan melk halen en gaf het aan mij. Maar de melk was niet goed, want hij was koud, en ik wilde warme melk! Dus toen ging ik weet huilen en huilen, totdat ik warme melk kreeg. En toen was ik ook niet tevreden, want de warme melk was suikervrij. En ik hield van warme melk met suiker! En toen pas kreeg ik het. En ik ging op straat slapen. Mijn moeder was nooit meer teruggekomen..
ok