De stelling van vandaag luidt:
Scholen geven te veel huiswerk
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Scholen geven te veel huiswerk
[stelling] Scholen geven te veel huiswerk - Oude Stellingen
-
2 mei 2009 - 0:152 mei 2009 - 11:30
Mee oneens!
don't hate me! ik heb een reden.
het zijn namelijk niet de scholen die te veel huiswerk geven.
het zijn de dikkopjes die zichzelf leraren noemen!What’s your existence measured by?
2 mei 2009 - 11:31Niet mee eens. Op de basisschool kreeg ik haast geen huiswerk en nu op de middelbare ook al niet
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
2 mei 2009 - 11:32nerveus schreef:
Niet mee eens. Op de basisschool kreeg ik haast geen huiswerk en nu op de middelbare ook al niet
als dat niet lekker is weet ik het ook niet meer -.-What’s your existence measured by?
2 mei 2009 - 11:35een beetje mee eens,
het hangt af van school tot school. Sommige scholen zijn niet normaal met hun huiswerk, maar ik krijg zelden huiswerk. ^^You'll never dream alone. <3
2 mei 2009 - 11:35Feit >< en dan geven ze 3 toetsen op een dag ook; hallo hou daar rekening mee dat we nog een leven hebben -_- komen we thuis van school, mogen we nog een eindje gaan werken :'D
2 mei 2009 - 11:37Mee eens.
C'mon, we zitten al elke schooldag zeven uur achter die banken, sommige acht uur, en dan gaan ze ons ook nog eens huiswerk meegegeven? Noooo hell no, dat gaat te ver.2 mei 2009 - 11:38Niet mee eens maar dat verschilt natuurlijk ook per school . Ik ben het er wel mee eens dat ze ons wat meer tijd moeten geven in de les voor ons huiswerk zodat we dan ook nog vragen etc. kunnen stellen.
I recycle my thoughts.
2 mei 2009 - 11:40Mee eens. Maar het ligt er aan of je op jouw goede niveau zit. ALs je op het gymnasium zit en je bent zo slim heb je het mss wel zoaf snappie????
2 mei 2009 - 11:41tog wel mee eens denk ik..
meeste vrienden van me zitten op andere school dan mij en krijgen bergen huiswerk en hebben dus bijns nooit tijd vrij om wat leuks te doen en met iemand af te spreken..
ik zelf heb nooit huiswerk:$ maar ik zit wel in 2e klas...balub ^^.
2 mei 2009 - 11:492 mei 2009 - 11:56ik weet het niet helemaal zeker.. ik denk dat het sowieso wel nodig is om huiswerk te geven. Maar waar ik me aan irriteer is dat er op mijn school leraren zijn die meer hun uren afwerking i.p.v. anders les geven omdat de gene waarvoor ze het horen te doen daar baat bij hebben! en dan maar vreemd opkijken dat de cijfers kelderen bij leraar wisselingen en dat soort dingen ==* Ik heb het al meerdere keren aan gekaart'.. zucht..
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
2 mei 2009 - 12:16MEE EENS
hebben we al de heledag op school moeten leren, geven ze ook nog werk voor thuis mee -_-2 mei 2009 - 12:16Ligt eraan wie je als docent hebt.
Zoals bij wiskunde,dat wijf bij ons spoort niet, 2 parafraven zonder uitleg gelijk huiswerk:S
Nederlands is relaxt,zegt wel: hebben jullie gemaakt,maar kijkt niet na,,dus maak ik het niet.
Engels heb ik nooit wat voor, is zo makkie dat ik snel af heb.
ZW(zorg & welzijn) helemaal niks voor.
Maarschappij ook nooit
dus voor mij valt het wel mee,2 mei 2009 - 12:242 mei 2009 - 12:45