De stelling van vandaag luidt:
Scholen geven te veel huiswerk
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Scholen geven te veel huiswerk
[stelling] Scholen geven te veel huiswerk - Oude Stellingen
-
2 mei 2009 - 0:152 mei 2009 - 8:52
soms mee eens...
sommige leraren heel veel sommige haast niet.. ik zit er niet meeLove makes you feel perfect :D
2 mei 2009 - 8:55eens
Gilles (ll)
2 mei 2009 - 9:30Niet mee eens, de leerlingen doen gewoon te weinig in de les, en daardoor lijkt het veel.
Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?
2 mei 2009 - 9:302 mei 2009 - 9:32Tsja, als zij anders de leerstof niet afkrijgen aan het eind van het jaar is het gewoon nodig hea. Dus het boeit me niet zoveeel. Heb nu examens, dus ik heb er op dit moment geen last van.
I want my bloody cheese now!^^
2 mei 2009 - 9:362 mei 2009 - 10:16Prodigy schreef:
Hier ben ik het mee eens.
Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.2 mei 2009 - 10:202 mei 2009 - 10:59HELEMAAL MEE EENS
Ik word gek van wat ik allemaal moet doen.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
2 mei 2009 - 11:06Prodigy schreef:
Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.
Ik oowkBill is lekker.
2 mei 2009 - 11:12Mee eens. Het is al erg genoeg dat we acht uur op school moeten zitten, dan moeten we nog eens massa's huiswerk maken. Ik wil ook nog vrije tijd hoor. >-<
2 mei 2009 - 11:14mo0nXlo0n schreef:
Tsja, als zij anders de leerstof niet afkrijgen aan het eind van het jaar is het gewoon nodig hea. Dus het boeit me niet zoveeel. Heb nu examens, dus ik heb er op dit moment geen last van.
daar zit ook wel wat in....2 mei 2009 - 11:14mee eens.
ik heb soms zoveel huiswerk dat ik het niet allemaal af krijg,
daar leer je dan lekker veel van. --'AAP
2 mei 2009 - 11:22Prodigy schreef:
Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.Listen to what we're not saying..
2 mei 2009 - 11:29