• Om half 8 moet ik optreden en ik ben vreselijk zenuwachtig.
    Het is voor 850 mensen en ik speel de hoofdrol. : D
    Dit optreden gaat bepalen of ik op hoger niveau mag spelen dus het is echt heel belangrijk.
    Laat ik er maar niet bij zeggen dat het hier om roodkapje gaat. :x\

    Edit:
    Het was geweldig! : D
    ik mag door naar volgende niveau, examen klas zegmaar. speel nu met allemaal mensen van 18 en ouder. ^^

    ;o machtig^^
    ik moest nog maar voor 500 mensen optreden.. succes! <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik kom kijken ! : D


    All was well.

    veel plezier en succes!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Zalig, echt. Veel succes meid! ^^ Met wat is het?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou ik wens je heel veel suc-7 en ik kom zeker kijken (sorry dat ik je liet schrikken ik zal wel thuis blijven:)) (ff serieus ik kan niet komen spijtig genoeg) Maar ik speel al best wel lang toneel en zo. En zelf zing ik ook veel en nu doe ik ook weer mee in een musical dus ik weet hoe het is!! Veel sterkte er mee:)

    Veel succes lief!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Allemaal bedankt. ^^

    Het is vanuit school en dan spelen we voor kinderen met bijvoorbeeld een leerachterstand of kinderen die thuis verwaarloosd worden.
    Ik voel me altijd heel gelukkig daarna als je al die kindjes zo blij ziet zijn om zoiets lulligs ^^

    Ja ik heb een klein broertje en als ik dan met hem ga spelen of zo dan is ie gelijk trots ofzo. En dat vroeger ging ik nog wel een met kleintjes speleen en dan zijn ze zo trots!! Echt om zo iets doms:8

    Liefje Succes!! =']


    We can only learn to love by loving.

    veel succes!! (:

    GU schreef:
    veel plezier en succes!

    Heel veel succes! (=


    So far away..

    Allemaal bedankt, ik moet er nu heen ._.
    dag ^^

    Veel succes n_____n & Val niet xP


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    niet gevallen! : D