• Jha mensen. Het is dus echt waar. Er is weer is voor de zoveelste keer ruzie uitgebroken. Maar deze keer is het gewoon te erg. Ik dacht vandaag echt dat we elkaar gewoon gingen afmaken,echt serieus. Het is er echt erg. Maarja,dat is normaal zeker. Het is al het hele jaar zo. Of toch sinds tina is weggegaan
    :[ Maaarja,wie heeft er ook nog van zo'n geweldige klas waar ze ni zonder kunne ? --'
    ik heb al 2 maand ruzie met meisjes in mijn klas,eentje ervan was mijn beste vriendin geweest. Maar ik wil ook niet dat het nog goed komt. En dan is er een jongen 'robin' die al 3 jaar lang 'steven' pest. En weer wouw robin tegen steven zijn hoofd stampen. Maar steven pakte zijn been vast waardoor robin kei hard op de grond viel. En toen zei robin (we hadden lo); ik stop,ik doe gewoon niet meer mee. en toen zei jelle dus; ahg gast, doe ni zo belachelijk en komt trug joeng. En toen was het dus ruzie. Ik ben ook uitgevlogen tegen robin want die spuugden zonder een reden op mij terwijl ik aan het eten was, heeft mij in het natte gras gesmeten waardoor al mijn kleren dus zowat groen zagen (toen had ik echt bijna een stoel naar zijn hoofd gesmeten). En noemde mij emo. Dus ben ik er ook is lekker tegen uitgevlogen. Dus nu is het weer een toffe ruzie aan de gang ^^

    Mwah, wij zijn geen heiligen, maar wij zijn niet zo erg. We kunnen allemaal wel met elkaar opschieten, maar niet met de leraren:Y)


    the world comes to life.

    uhm, wij hadden eerst in onze klas een beetje, heel klein beetje, ruzie. maar dat is nu niet meer ... (A)

    Hhahahahaha, mijn klas is ook zo. Ik heb bijna met iedereen eruit gevochten. Een van de meest voorkomende redenen; ze zijn tegen roken, meppen je peuk uit je hand, en peuken worden ook steeds duurder.

    Bij ons valt die wel mee, maar inde andere klas zijn ze allemaal tegen 1 meisje, omdat ze er Emo uitziet. Echt zielig gwn.


    A. ikmisje.

    onze klas is net zo erg..
    alleen bij onze klas is het zo, dat als je ruzie hebt met *persoon, krijg je ook ruzie met al die vrienden, en persoon2 haalt er dan ook weer vrienden bij en zo gaat het eigelijk steeds verder, de laatste weken hebben we zelfs beveiliging plus politie op onze school..

    hoe erg is dat?..
    maarja

    succes met jou klas!

    xCIxTHx schreef:
    onze klas is net zo erg..
    alleen bij onze klas is het zo, dat als je ruzie hebt met *persoon, krijg je ook ruzie met al die vrienden, en persoon2 haalt er dan ook weer vrienden bij en zo gaat het eigelijk steeds verder, de laatste weken hebben we zelfs beveiliging plus politie op onze school..

    hoe erg is dat?..
    maarja

    succes met jou klas!

    Ik heb het zowat in het kort erbij gezet nu ^^

    in mijn oude klas konden 2 jongens mekaars bloed wel drinken dat was in de eerste al zo en ze zitten in de 3de weer bij elkaar in de klas

    maar 1 van die 2 is gewoon gestoord
    m gooid met tassen en r moet de klas uit
    toen heeft r de lerares een beetje uitgeslogeolden en r heeft met een pen naar dat m gegooid(omdat m r uitschelden) en toen was r geschord --'

    ze zijn zo logies op mijn school><'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    in mijn oude klas konden 2 jongens mekaars bloed wel drinken dat was in de eerste al zo en ze zitten in de 3de weer bij elkaar in de klas

    maar 1 van die 2 is gewoon gestoord
    m gooid met tassen en r moet de klas uit
    toen heeft r de lerares een beetje uitgeslogeolden en r heeft met een pen naar dat m gegooid(omdat m r uitschelden) en toen was r geschord --'

    ze zijn zo logies op mijn school><'

    Jha,steven en robin zijn ook zo. Die kunnen ook mekaars bloed drinken. Maar steven gaat al dat gepest is zoooo hard beu worden dat die robin gewoon de grond op slaagt, en da word eigenlijk tijd da robin is een pak slaag krijgt x'D Maarja,