Er is dus zo'n wijf, een vriendin van mijn beste vriendin.
Let's call her Karen, en let's call my friend Ellen.
Nou, Karen is echt dun, anorexia dun.
En Ellen vind zichzelf te dik, wat dus echt niet zo is, want Ellen is mooi slank.
Maar goed, in plaats van dat die Karen tegen Ellen zegt dat ze een mooi figuur heeft, begint ze dus over dieeten en dingen uitkotsen, waar ik dus al niet tegen kan, als je wilt afvallen doe het dan gezond.
Nou, en aangezien Ellen een van mijn beste vriendinnen is, wil ik haar daar tegen beschermen.
Máár, Ellen is dol op Karen, ze kijkt tegen haar op enzeuu, en ik weet dus dat Karen, Ellen al eerder heeft laten vallen, dus daar ben ik ook bang voor.
En laatst op MSN zei Ellen tegen Karen (Ik was erbij) 'Ja, ik heb net een muffin gegeten! oO'
En Karen zei dus serieus; 'OHMIJNGOD! WEETJE HOEVEEL CALORIËN DAARIN ZITTEN? Heb je gekotst?'
Ik werd niet goed, dus ik zeg tegen Ellen dat ze moet stoppen, dat ze straks anorexia krijgt als ze zo doorgaat.
Maar net zag ik dus dat Ellen en Karen nog steeds vrienden zijn... Like aargh.
Moet ik tegen Karen zeggen dat ze bij Ellen uit de buurt moet blijven met haar pro-ana gedoe, of dat ik haar anders met haar lelijke kop tegen de muur sla?
Of ben ik dan een slechte vriendin tegenover Ellen omdat ik een van haar vriendinnen bedreig? oO
Ja sorry dat ik jullie hiermee lastigval, maar ik maak me echt hele erge zorgen om ehm Ellen.
You move me ......... Kurt