• mijn school heeft een musical. waar alle 1e en 2e 3e en 4e klassers na moesten kijken. Maar hij was zo saai. en dat was pas de eerste akte
    er zou er nog 1 komen en de 1e akte duurde al 2uur dat betekent dat de 2e ook 2uur duurt. en ik viel al in slaap(letterlijk zonnebril op en bey) het ging over een boederij. maar bij de 3e uur moest ik naar de dokter. zo ik meld dat tegen de leerkracht. en hoor hem he. nee niemand mag weg.
    maar ik moest naar een operatie , en het werd verboden. zo ik ga weer zitten komt er pauze van een half uur. zo ik ben gewoon weg gegaan hoor!! wat hadden julie gedaan??


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Weg gegaan. Logisch toch?! Ik bedoel, zon afspraat staat vast, dat kan je niet zomaar verplaatsen. fuck school


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zouw zelfs gewoon zijn weggegaan voor die pauze. Dat die leerkracht gewoon is stopt met zagen. Een operatie ofso is een beetje belangrijker dan een saaie musical (':

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik zouw zelfs gewoon zijn weggegaan voor die pauze. Dat die leerkracht gewoon is stopt met zagen. Een operatie ofso is een beetje belangrijker dan een saaie musical (':


    Music is my fxcking drug. ♫

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik zouw zelfs gewoon zijn weggegaan voor die pauze. Dat die leerkracht gewoon is stopt met zagen. Een operatie ofso is een beetje belangrijker dan een saaie musical (':


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    WAJOO! ;o
    Wat een schijnheilige klootzak, die leerkracht o.O'
    Ik vind het goed dat je weg bent gegaan, je legt het later wel uit enzo, het ging tenslotte over gezondheid en je had een OPERATIE o.O'
    Pfft, die klootzak moet zich tegenover jou verontschuldigen.
    Jesus.


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je een afspraak met een dokter heb mag school dat niet verbieden. Hebben ze mij ooit geflikt. Ik ben voor de leraar zijn ogen in de bus gestapt.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik was weggelopen.
    Dat kun je niet maken. Hoe is het uiteindelijk afgelopen?


    -

    Wat een bende onbegripvolle mensen. ><

    Mesmerized schreef:

    Ik was weggelopen.

    Dat kun je niet maken. Hoe is het uiteindelijk afgelopen?


    Nou ik ben weggegaan. en toen werd mijn operatie uitgesteld. nog niet gehad. en voor de rest merk ik donderdag wel. in elk geval ik ben eergisteren achter gekomen dat alle 4 de klassers en de helft van 123 klassers hem gepeerst hebben. en alleen de 9 bassischolen over.

    ik bedoel maar saai??


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    hoe dom zijn die mensen daar?
    zoiets kun je toch niet verbieden voor zo'n schijtmusical?
    onze musical was btw een beetje hoerig -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik zouw zelfs gewoon zijn weggegaan voor die pauze. Dat die leerkracht gewoon is stopt met zagen. Een operatie ofso is een beetje belangrijker dan een saaie musical (':