• Sorry als er al een topic is.
    Vanaf die stellingen er zijn, is het echt te veel ! Ik bedoel, Rutger of 1 van de mods zet elke dag een nieuwe stelling, maar nu doen andere users dat ook, ok opzich niks mis mee, maar ik vind dat het een beetje te veel is.. Alleen rutger en de mods en niemand anders ?

    Zou het ook niet handig zijn als we onze ideetjes konden sturen naar mods over stellingen die kunnen geplaats worden ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    zou het ook niet handig zijn als een stelling verwijderd werd als de dag voorbij is. het was stelling van de dag, toch? :x

    Ja inderdaad, eigen stellingen zijn níet de bedoeling.

    Fragile schreef:
    zou het ook niet handig zijn als een stelling verwijderd werd als de dag voorbij is. het was stelling van de dag, toch? :x

    niet na die dag, maar misschien na 2dagen ofzo ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Of, dat die van de stellingen niet bij actieve topics komen. soms staat de voorpagina helemaal vol. pretty annoying.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Niet meteen verwijderen, maar wel na een tijdje uit de actieve topics ofzo. ^^

    ja, 2 dagen ook goed. ^^
    maar ik bedoel, straks zijn we twee maanden verder en heb je alleen nogmaar stellingen bij actieve topics : D

    LotteLampje schreef:
    Of, dat die van de stellingen niet bij actieve topics komen. soms staat de voorpagina helemaal vol. pretty annoying.

    Dat bedoel ik..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    We sluiten of verwijderen ze niet omdat ze actief blijven en mensen er dus op reageren en in discussie gaan. Het forum leeft er meer door (:
    Anw, je topic is gemaakt.

    Cherished schreef:
    We sluiten of verwijderen ze niet omdat ze actief blijven en mensen er dus op reageren en in discussie gaan. Het forum leeft er meer door (:
    Anw, je topic is gemaakt.
    Voor mij hoeven ze niet gesloten worden, het zou een optie kunnen zijn
    en dankje voor die topic n_n


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik sluit een paar oude als het te vol wordt (:
    deal?

    Cherished schreef:
    Ik sluit een paar oude als het te vol wordt (:
    deal?
    Voor mij is dat goed ^^


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.