De gene boven je maak een vraag zin met 2 antwoorden. Jij moet dus kiezen welk antwoord. En elk antwoord moet erg zijn. Zo is het dus moeilijk om een antwoord te kiezen. En dan verzin jij voor die gene onder je een nieuwe vraag.
Mijn vraag: Je tekst vergeten tijdens een heel belangrijk toneel stuk of struikelen voor de voeten van je grote idool.
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Kiezen uit: ..................... of ......................
Kiezen uit: ..................... of ...................... - Forum spelletjes
-
29 april 2009 - 19:1929 april 2009 - 20:1929 april 2009 - 20:24
hoofdpijn
betrapt worden terwijl je neukt door de hele school of heel je leven naakt rond lopen.You'll never dream alone. <3
29 april 2009 - 20:26betrapt worden
je ouders vervloeken of je docent vervloeken29 april 2009 - 20:34Docent die keuze was makelijk
Verliefd op je beste vriendin of vriend of op je leerkracht7 mei 2009 - 21:29beste vriend of vriendin, op een leerkracht worden is zoooo fout
per ongeluk je naam verkeerd spellen
of met je pyama naar school gaan [perongeluk]Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
28 juni 2009 - 11:20perongeluk je naam verkeerd spellen want dat si minder erg.
wormen eten of een zwerfer knuffelen?i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give
28 juni 2009 - 11:25Zwerfer knuffelen en dan snel doucen
In je onderbroek naar sgool of naakt naar sgool lopen en vervolgens kleren krijgenEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
28 juni 2009 - 12:14doe dan maar die onderbroek
'n zwerver tongzoenen of met je leerkracht tongzoene?
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
28 juni 2009 - 12:18GEEF MIJ MAAR DIE ZWERVER *Gruwelt van der leraren*
Met een aap neuken of Vooreeuwig naakt rond lopen op schoolWe can only learn to love by loving.
28 juni 2009 - 12:36Omg, allebij té erg.
Een slak plat trappen met blote voeten of kikkerbilletjes eten in een restaurant xd“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
28 juni 2009 - 12:38o_O kom hier met die aap:Y)
op misterieuze wijze je bikini/zwembroek verliezen in het zwembad OF op school lopen in je onderbroek en aan iedereen vrgn je ondrbroek te handtekenen
28 juni 2009 - 13:00onderbroek handtekenen. :]
een blunder maken op een meet 'n greet bij je allergrootste idool of met een prullebak op je kop door de school rondlopen?De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
28 juni 2009 - 13:02die prullenbak x) alhoewel..ik denk dat TH wel met me mee zou lachen als ik een blunder maakte & het gwn zou vergtn..tmaakt me eigenlijk ni zo uit x)
een politieagent proberen te verleiden om een boete kwijt te raken maar daardoor krijg je nog een boete, of je papa vertlln dat je al met zoveel mense naar bed bnt geweest x)
28 juni 2009 - 13:04me vader vertellen dat ik al met veel mensen naar bed ben geweest. :]
twilight belachelijk maken bij twilight fans of een maandverbandje vragen aan een docent? :]De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
28 juni 2009 - 13:25