• We all love school.
    Vooral ieeeeeeeeeeeeeeek. _O_
    Naja, ik heb op mijn voorlopig jaartotaal van wiskunde een onvoldoende. Maar echt een hele harde: 32 %.
    Dit trimester begonnen we eindelijk met een nieuw hoofdstuk dat ik heel goed kan. Gisteren hadden we een test over heel dat hoofdstuk, ik had echt álles juist.
    Maar toen ik mijn test moest afgeven, merkte ik dat mijn grafisch rekentoestel in de verkeerde functie stond. Normaal moet het in 'Degree' staan, maar bij mij stond het ineens op 'Radial'. Hoe dat komt, weet ik niet, maar het komt er dus op neer dat al mijn uitkomsten fout zijn daardoor.
    Shit happens, maar vooral op school. ><

    Omg! bij mij is helemaal hetzelfde gebeurt !! Ö
    nu had'k 2.5 op 5 -zucht-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    O.o
    Jij moet het ook altijd hebben hea?! Dat is like, kut:S


    -

    owjah dinges ja das makkelijk euhm van SOSCASTAO:Y) x) jaa en oh wij hddn dt probleem nooit voor een toets die zei om de 5minuten-> jullie ZRM staat toch wel op Degree hè? x)

    wel kut voor je:S
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Aaah, dat is echt dikke shit. Bij mijn economie proefwerk laatst stonden alle vragen al ingevuld, en die heb ik toen maar gewoon overgenomen. De vriendin die naast mij zat ging toen alles nog narekenen. En het klopt wel. Zij heel dat proefwerk voor niets gemaakt :'$


    rules don't stop me

    Dát,
    is echt mega kut man. oO'
    Arme jij...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zo erg voor je! ;O


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    euww... that sucks.. like reallyyyy hard *,*


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is vet erg.
    Mijn rekenmachine was ooit eens midden in een test uitgevallen, ik kon gelukkig nog lenen van iemand, maar dat van jou is echt kut.

    Arme jij!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben een nerd in wiskunde *.*' (nerd)

    Dat is echt kut voor je .
    Omg ik haat die rekentoestellen , ik snap er maar de helft van .