• Hoi mensjes ! (flower)
    Nou, wat ik dus eens wou weten, is of iemand van jullie die de joepie leest, Al iets heeft gewonnen met dat "joepie (H) you" gedoe... en wat dan x'D
    && Het zou leuk zijn moest dit topic 4 weken openblijven (dus tot je niks meer kùnt winnen^^) :Y)

    slotje als zo'n topic al bestond


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nee of mss want ik had m'n briefj verlorn (had daar ni mee gewonne maar swat) en ik hb tgn joepie dat gezegd wnt ik was er echt helemaal kapot van en nu krijg ik een nieuw van hen:Y) xD JOEPIE ROCKT!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Seel schreef:
    ik heb ook nog niets gewonnen ;D wss zo'n oplichterij ofzo ><

    Je moet zowieso iets winnen, anders liegt de joepie x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Waar the fack koop je zo'n Joepie? ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Je moet zowieso iets winnen, anders liegt de joepie x'D
    en dat hebben ze nog noooooit gedaan ; Sarcasme xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    tomfreakske schreef:
    nee of mss want ik had m'n briefj verlorn (had daar ni mee gewonne maar swat) en ik hb tgn joepie dat gezegd wnt ik was er echt helemaal kapot van en nu krijg ik een nieuw van hen:Y) xD JOEPIE ROCKT!
    Xx

    Whoew ! Feestje ! lief van de joepie dat je een nieuw krijgt :Y) =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Seel schreef:
    (...)en dat hebben ze nog noooooit gedaan ; Sarcasme xD

    Oké, dat wel, maar als heel vlaanderen gaat zitten zeggen dat ze niks hebben gewonnen, dan heeft joepie het wel aan z'n been^^ 'cause daar staat op dat iedereen iets wint x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xHYPERACTIVE schreef:
    Waar the fack koop je zo'n Joepie? ><

    krantenwinkel :Y) in Belgie toch x'D misschien moet je in NL naar grotere krantenwinkels gaan ofzo, waar ze ook amerikaanse tijdschriften enzo verkopen ?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joepie verkopen ze alleen in België. Dat is een Belgisch tijdschrift dat ze niet in andere landen verkopen.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    krantenwinkel :Y) in Belgie toch x'D misschien moet je in NL naar grotere krantenwinkels gaan ofzo, waar ze ook amerikaanse tijdschriften enzo verkopen ?
    Aha, want ik kan ze namelijk nooit in de Primera hiero krijgen >< Ik ga op onderzoek uit :Y) Dankje (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Conspiracy schreef:
    Joepie verkopen ze alleen in België. Dat is een Belgisch tijdschrift dat ze niet in andere landen verkopen.

    Jawel!
    er staat zelfs op de joepie vanboven "Be:1.6 euro, Nl: 1.8 euro"
    Dus dan zou het nogal onlogisch zijn moesten ze dat niet verkopen in nederland he ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Aha, want ik kan ze namelijk nooit in de Primera hiero krijgen >< Ik ga op onderzoek uit :Y) Dankje (=

    graag gedaan x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Jawel!
    er staat zelfs op de joepie vanboven "Be:1.6 euro, Nl: 1.8 euro"
    Dus dan zou het nogal onlogisch zijn moesten ze dat niet verkopen in nederland he ;)


    Waarom zit elke NL'er die ik ken dan te zeggen dat ze óver de grens naar België moeten komen voor de Joepie te kopen? :'D

    Conspiracy schreef:
    Joepie verkopen ze alleen in België. Dat is een Belgisch tijdschrift dat ze niet in andere landen verkopen.

    Lief, dat verkopen ze wel in Nederland hoor! :')


    Some people make the world special just by being in it

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Waarom zit elke NL'er die ik ken dan te zeggen dat ze óver de grens naar België moeten komen voor de Joepie te kopen? :'D

    euh...weet ik niet..Maar ik weet wel dat ze hem daar wel verkopen :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    euh...weet ik niet..Maar ik weet wel dat ze hem daar wel verkopen :Y)


    Mwaha, blame the NL'ers. Dankzij hun weet ik niet meer wat ik zeg _O_