• Wat vind jij de film met het ergste einde?

    Bij mij is dat eigenlijk zelfs niet eens met iemand die sterft.
    Ik vind het einde van Frank en Frey echt zielig. Met dat zinnetje van dat ze als kinderen aan elkaar beloofden omdat altijd vrienden te blijven... I cried My Eyes out (baby)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Van Marley and Me. Hij werd ingeslapen, en Sem kan er niet tegen als honden dood gaan. ;(


    I live for the applause, you will die for it.

    O ik weet niet, maar als een dier dood gaat of een mens. Dan huil ik echt tranen met tuiten :'[


    -

    Als iemand doodgaat. Ofwel zoals Freedom Writers, een practige film, met een o-zo-cliché einde --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die van "A walk to remember."


    rules don't stop me

    The Green Mile, de eerste keer =)
    Maar toen was ik iets van 10 ofzo..


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    The Green Mile, de eerste keer =)
    Maar toen was ik iets van 10 ofzo..


    wat dan nog? Men ogen staan nog altijd waterig bij die film

    de enigste film waar ik ooit echt een traan heb moeten wegpinken was Australia


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Tranquillity schreef:
    Als iemand doodgaat. Ofwel zoals Freedom Writers, een practige film, met een o-zo-cliché einde --'


    Freedom Writers is inderdaad prachtig!!!

    Jools zei op 28 april 2009 - 21:02:
    Die van "A walk to remember."


    Die is ook prachtig, ik kon toen echt bijna geen woord meer uit brengen

    Maar ik heb een probleem ik kan niet wenen bij films of zo, heb ik maar 1 keer voor gehad en ik was 5 jaar >.<


    Live life limitless.

    Emotionless schreef:
    The Green Mile, de eerste keer =)
    Maar toen was ik iets van 10 ofzo..


    Ik ook!!
    Ik vind da echt een van de mooiste filmpjes ooit gemaakt.


    Real music is hidden behind the notes

    LoseControl schreef:
    (...)

    Die is ook prachtig, ik kon toen echt bijna geen woord meer uit brengen

    Maar ik heb een probleem ik kan niet wenen bij films of zo, heb ik maar 1 keer voor gehad en ik was 5 jaar >.<

    Geef toe, het einde was echt zoo cliché. Van FW.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eclipse schreef:
    (...)
    de enigste film waar ik ooit echt een traan heb moeten wegpinken was Australia

    Aurstralia is dé film! Echt zoo prachtig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Radeloos, maar dan de film zelf. De vader van die jongen overleed en mijn vader was ook overleden. Zag die kist enzo. bleh. >-<


    -

    ik vind Tristan en Isolde echt een prachtige film ...maar ik weet niet ik denk niet zo aan erge eindes..meestal vind ik ze wel mooi ofzo al ben ik het er niet altijd mee eens:X


    Why don't you break my heart

    Euh..ik ben geen Filmfreak ofzo, eigenlijk totààl niet, dus weet ik dat niet^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Aurstralia is dé film! Echt zoo prachtig!


    ik weet het! ik heb heel de film door gehuild ! vooral wanneer die neger op het einde doogeschoten werd (huil)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    De eerste en de laatste horrorfilm die ik ooit heb gezien: The Ruïns. Die was zó eng jonge. oO'. Iedereen was dood, behalve één. Bleek die het te halen, en opeens, dood. Door een plant in haar hoofd oO'?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.