• Okej dus er is een dodelijke griep uitgebroken in Mexico, en het dreigt een pandemie ( een wereldweid virus over heel de wereld ) te worden.
    Maar wat mij dwarszit is: Bij de vogelgriep zeiden ze dit toch ook?
    En je hoort er nu niks meer over!!!
    1300 mensen zijn besmet, 80 doden zijn gevallen, Dit word al direct vergeleken met de Spaanse Griep begin 20ste eeuw, waar 50 miljoen doden bij vielen.. Wat denken jullie hiervan?


    Take my hand tonight

    Ik weet niet. Ik vind het nogal angstaanjagend. Ook al zeiden ze dat van de vogelgriep ook, kan me niet bommen. Ik vind het echt eng en wil niet dat het doordringt en hoop dat het het vogelgriep effect krijgt eerlijk gezegd. Dat het niet verder doorbreekt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik weet niet. Ik vind het nogal angstaanjagend. Ook al zeiden ze dat van de vogelgriep ook, kan me niet bommen. Ik vind het echt eng en wil niet dat het doordringt en hoop dat het het vogelgriep effect krijgt eerlijk gezegd. Dat het niet verder doorbreekt.

    inderdaad ik vind het ook best creepy.. In 2012 werd het einde van de wereld voorspeld.. Zouden ze hiermee niet bedoelen dat tegen dan iedereen dood is..?


    Take my hand tonight

    Er zijn er al meer dan 100 gevallen in héél korte tijd.

    Het verspreid zich wel snel, ik heb gehoord dat er al iemand in Lille is die het heeft, en dat ligt vlak bij België, dus dat is best eng. Ik hoop dat ze snel met het vaccin komen.


    blame the bully.

    MonkeyboysTM schreef:
    (...)
    inderdaad ik vind het ook best creepy.. In 2012 werd het einde van de wereld voorspeld.. Zouden ze hiermee niet bedoelen dat tegen dan iedereen dood is..?

    Zou je echt denken dat die motherfucking griep 3 jaar aanhoudt? Als het zo snel gaat zoals ze zeggen is iedereen tegen 2010 al lang naar de haaien. Aléja, ik bedoel. Er zijn nu al een hondertal doden, dus als het hem zo snel blijft verspreiden zoals nu is iedereen al lang voor 2012 dood hoor. Ik weet niet, ik geloof niet zo in het einde van de wereld in 2012, maar toch boezemt het me wat angst in :') Ik wil nog niet doohoood! ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Prodigy schreef:
    Er zijn er al meer dan 100 gevallen in héél korte tijd.

    inderdaad het gaat gigantisch snel


    Take my hand tonight

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zou je echt denken dat die motherfucking griep 3 jaar aanhoudt? Als het zo snel gaat zoals ze zeggen is iedereen tegen 2010 al lang naar de haaien. Aléja, ik bedoel. Er zijn nu al een hondertal doden, dus als het hem zo snel blijft verspreiden zoals nu is iedereen al lang voor 2012 dood hoor. Ik weet niet, ik geloof niet zo in het einde van de wereld in 2012, maar toch boezemt het me wat angst in :') Ik wil nog niet doohoood! ><

    ik ook niet :(
    het boezemt me ook best veel angst in, hoor
    maar er zijn meer dan 100 miljard mensen, neej hoor het kan best 3 jaar doorgaan


    Take my hand tonight

    Ik denk er niet over na. Tegenwoordig kan je aan alles dood gaan en is niks meer gezond voor je.


    The economy is suffering, let it DIE!

    MonkeyboysTM schreef:
    (...)
    ik ook niet :(
    het boezemt me ook best veel angst in, hoor
    maar er zijn meer dan 100 miljard mensen, neej hoor het kan best 3 jaar doorgaan

    Ik weet eigenlijk niet. Hoe lang is die griep hier al? Een paar weken fso? Als je dan eens rekent. Ik weet niet, ik vind het een vieze gedachte. Echt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoop niet dat het naar hier komt.
    Ik zou me al ongerust maken als ik ook maar hoor dat een iemand in België het heeft. >-<

    Heb ik net dagenlang spierpijn door die kut baarmoederhalskankerprik, komen ze aan met dít! o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ach komaan denk het niet hoor dat die griep naar hier komt x) ik vind het wel fucking erg dat al die mensen eraan sterven:S:(
    mr nu effe over alles en nog wat waar je ziek van wordt ik denk nu gwn spontaan aan kanker..ik vind het een vreselijke ziekte maar tegenwoordig krijg je het zogezegd van alles o_O komaan ze overdrijve ermee..ok srry moest eruit:X trg naar het onderwerp(A)
    + dodelijk? mm tgn dat hij in de omstrkn is hebben ze er wel al iets voor gevonden denk ik;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    toen het op het nieuws kwam dacht ik dat het een één april grap was. Niet dus. We moeten maar afwachten en hopen dat ze snel met dat vaccin komen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    LizesBIATCH schreef:
    Heb ik net dagenlang spierpijn door die kut baarmoederhalskankerprik, komen ze aan met dít! o.O

    HAHA
    Dat doe je dan toch echt zelf, want ik heb geen pijn x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    HAHA
    Dat doe je dan toch echt zelf, want ik heb geen pijn x'D

    Deed ik ook. Ik had niet door dat ze dat ding in me staken en toen ging ik lachen en toen.. Nja, auw :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.