• Het laatste uur. En dan heeft je moeder het helemaal niet door dat je met de laptop in de zetel zit :'d En vraag me niet hoe het kwam dat ze het niet merkte x) Volgens mij heeft ze het zelfs niet door dat ik een uur te vroeg thuis ben :'d

    Okaayy... x'D
    Ons mam kent onze roosters helemaal uit haar hoofd dus dan weet ze dat ik bijvoorbeeld langer naar school moet. En dna vraagt ze meestal of ik uitval had, maar ze controleert de school site ook om te kijken of ik uitval hb ofzo x'D


    -

    ShellysANUS schreef:
    Okaayy... x'D
    Ons mam kent onze roosters helemaal uit haar hoofd dus dan weet ze dat ik bijvoorbeeld langer naar school moet. En dna vraagt ze meestal of ik uitval had, maar ze controleert de school site ook om te kijken of ik uitval hb ofzo x'D

    jouw moeder heeft lekker veel vertrouwen in je


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ShellysANUS schreef:
    Okaayy... x'D
    Ons mam kent onze roosters helemaal uit haar hoofd dus dan weet ze dat ik bijvoorbeeld langer naar school moet. En dna vraagt ze meestal of ik uitval had, maar ze controleert de school site ook om te kijken of ik uitval hb ofzo x'D

    Omg die van mij weet dat dus totaal niet (': Tzouw nog al erg zijn moest zei hem vanbuiten kennen terwijl ik hem nog niet vanbuite ken (A) En da is kei raar da jullie da kunnen zien op jullie schoolsite ö

    Gosh, mijn mama is niet eens thuis xD
    maar ik kan niet Skippen, binne 5 minuten is de les over >./<


    Your Butt is Mine!

    XamaranthX schreef:
    (...)
    jouw moeder heeft lekker veel vertrouwen in je

    Ja, dat vind ik nou ook x'D


    -

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Omg die van mij weet dat dus totaal niet (': Tzouw nog al erg zijn moest zei hem vanbuiten kennen terwijl ik hem nog niet vanbuite ken (A) En da is kei raar da jullie da kunnen zien op jullie schoolsite ö

    Ja want bij ons kun je online zien welke klassen uitval hebben en welke niet :']


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja want bij ons kun je online zien welke klassen uitval hebben en welke niet :']

    Omg,wa voor domme shit is da (':

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja want bij ons kun je online zien welke klassen uitval hebben en welke niet :']

    dat hebben wij ook maar nu hebben we vakantie(hoera)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dat hebben wij ook maar nu hebben we vakantie(hoera)

    Ik ook :'D


    -

    Ik heb vaste uren, sinds het kleuterklasje, skippen gaat dan moeilijk want bij uitval moet ik op school blijven. :'D

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Omg,wa voor domme shit is da (':

    nee dat is handig kan je thuis kijken of je uitval hebt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    nee dat is handig kan je thuis kijken of je uitval hebt

    Maakt toch niet uit ? ^^ Dat je op school bent en je hoort dat je geen les hebt trapte het gewoon af :'d als dat op de site sta kunnen u ouders da cheken ö

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja want bij ons kun je online zien welke klassen uitval hebben en welke niet :']


    Wij hebben dat ook,blij dat mijn moeder,niet kan computeren XD
    Lang leve vakantie,Yiha! :')

    haha


    MJ - You'll never moonwalk alone