• Ik heb gemeet met VeraSWEETY en dat was leuk!^^
    Een vriend van mij was jarig, Davy. Hij heeft ook een account op Quizlet geloof ik, als hij nog actief is.. x] Maar goed, ik ging daar dus heen en ik zag al mijn oude vriendjes en vriendinnetjes weer. Want die had ik al heel lang niet meer gezien omdat ik verhuist ben... Dus eerst een hele knuffelsessie en toen gingen we ff binnen staan. Was dat dood saai dus gingen we weer naar buiten. Ik klim op de rug van een vriendin omdat ik niet kan rennen aangezien ik mijn enkelbanden heb verrekt. Wij rennen samen naar buiten begin ik te schreeuwen "IS VERA ER OOK AL?! WIE IS VERA?! IEMAND ENIG IDEE?!" Want ik wist niet hoe Vera eruit zag maar wle dat ze zou komen!^^ Opeen zeg zo iemand "Dat ben ik!" Bleek ze dus lik,e 2 meter van mij af te staan x'D Het was een hele gezellige avond alleen wilde die kut DJ geen TH draaien, alleen maar vna dat Tilburgse jaren 60 muziek. Echt saai dus. Er is sireus 1x Nick en Simon geweest met Rosanne en voor de rest, BAH! Maar goed, Davy was toen ook boos op de DJ.
    Okay je kunt zeggen dat dit niet een echte meeting is maar goed, ik hb er wel gezien togh?! En we staan samen op de foto, ik bn de rechter^^
    foto
    Nou wat een verhaal zeg x'D
    Xx. (flower)


    -

    Jaaa het was echt leuk =D
    Vooral toen jij riep: ''WIE IS VERA IEMAND ENIG IDEE'' En ik gewoon voor je neus stond xD


    Ik sta echt vaag op de foto. xD


    Loving' you is my job.

    Nee ik dan met mijn rooie kop x'D


    -

    Dat profiel is ingesteld op privé, dus buitenstaanders kunnen die foto niet zien. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nou ik sta er echt op van: Ik wil niet lachen maar ik moet lachen op de foto.

    Maar ik vond het wel leuk heeur =D


    Loving' you is my job.

    HÉ, woon(de) jij ook in Tilbo? ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    HÉ, woon(de) jij ook in Tilbo? ^^



    tilburg is gwn de beste :'D


    Loving' you is my job.

    Ik hb het al van Privé af gehaald!
    En jah, ik kwam uit Tilburg nou kom ik uit 't Veer^^ Of gwn Raamsdonksveer x'D


    -

    leuk ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    leuk ;D


    Wij zijn leuk (:


    Loving' you is my job.

    Ja man wij zijn vet lauw x'D


    -

    Ja dat zijn we zeker :'D


    Loving' you is my job.