• Hoi,

    Ik ben zeer benieuwd, aangezien de meeste Q'ers altijd openstaan voor een dicussie. (Niet alle Q'ers natuurlijk (': )
    Wat je nou te ver vind gaan bij meningsuiting.
    Zoals als mensen over wereldvrede gaan praten of als ze denken dat ze beter zijn. (het zijn maar voorbeeld onderwerpen, niet mijn mening)

    Let me know <3

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik vind eigenlijk dat geen 1 reactie nergens op slaat want het is ieder zijn EIGEN mening


    .

    Als iemand zijn mening uit en ik de mijne en dat die persoon dan helemaal alles gaat verzinnen zodat zijn mening de beste lijkt.
    fucking iritant is dat


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Euh..-snapt niet wat je bedoelt met dit topic- *is dom*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    'Kijk die blauwe ballon'
    'Volgens mij is dat aqua hoor'
    'FOKKER!'
    *Schiet dood*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    i]Precies Goed Geantwoord. Want ik was nu eigenlijk benieuwd wie, nou niet begon te klagen. Of je begont mening te uiten (':

    Maar dan weten we dat ook weer :Y)[/i]


    Of zijn er mensen niet mee eens?


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik denk dat als je niet te ver bij elkaar over de schreef gaat, dat tot dat moment vrijwel veel kan en gezegd mag worden, maar dat is bij iedereen verschillend denk ik


    Wie du mir, so ich dir.

    OHh, bij mij mogen ze alles zeggen. Als ik het er niet mee eens ben laat het me toch koud ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Klopt Kirsten, alleen daarom kun je nu zien .. of er enige overeenkomsten zijn. Teminste als je dat WIL weten.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    ik dénk dat ik het snap..nou, ik vind schelden om je gelijk te halen toch echtlaag bij de grond al geef ik toe dat ik dat vroeger ook wel deed :X
    Maar voor de rest..een mening is een mening, en daar kan je nu eenmaal niks aan veranderen..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Scheelt dat ik altijd wel het fatsoen heb om dingen recht te zetten als ik te ver ben gegaan ^^


    Wie du mir, so ich dir.


    ik dénk dat ik het snap..nou, ik vind schelden om je gelijk te halen toch echtlaag bij de grond al geef ik toe dat ik dat vroeger ook wel deed

    Maar voor de rest..een mening is een mening, en daar kan je nu eenmaal niks aan veranderen..


    Klopt, maar dat is natuurlijk jouw mening (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?


    Scheelt dat ik altijd wel het fatsoen heb om dingen recht te zetten als ik te ver ben gegaan ^^


    Ik denk dat er niet veel van die mensen zijn. Ik geeft toe , ik doe dat zelf ook niet snel omdat je het gelijk wil bewijzen maar als het echt te ver gaat kan ik nog best mijn exusus aan bieden, denk ik xD


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    xjustxmyself schreef:
    ik dénk dat ik het snap..nou, ik vind schelden om je gelijk te halen toch echtlaag bij de grond al geef ik toe dat ik dat vroeger ook wel deed :X
    Maar voor de rest..een mening is een mening, en daar kan je nu eenmaal niks aan veranderen..

    mee eens


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;