• Ja, gister had ik last van mijn wimper. Het jeukte heel er en het prikte. Toen ik thuis kwam keek ik in de spiegel, mijn hele ooglid was hardstikke dik en die dikte gaat door tot net onder mijn wenkbrouw. Vandaag jeukt hij heel erg en hij is ook nog niet minder dik. Is dit onstoken of ben ik nou ergens door gestoken? Er zitten namelijk allemaal muggenbulten rondom mijn ogen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    kon door die muggenbulte komen ga anders ff naar de dokter morge


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ö das echt wel beu, misschien ben je door iets gestoken waarvoor je alergisch bent?
    Maar moet jij nu zo naar school of heb je vakantie? want anders is het ook wel extra beu ö

    @XamaranthX
    Ja, ik moet morgen ook naar de dokter van mijn ouders. Maar ik dacht dat er misschien iemand op Quizlet zou zijn die wist wat het was.
    @JustFamous
    Daar dacht ik ook al aan, vooral met al die muggenbulten op mjin kop. Gelukkig heb ik vakantie (danku), ik loop er bij als een gedrocht.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    jaa! ik heb het nu ook.
    van de dokter moest ik water koken en zout er in gooien, zodat het oplost en dan aflaten koelen, en dan je oog er mee spoelen.
    moet je echt doen, want het werkt!


    hai

    Best wel engig.. Had zo'n kind uit m'n klas ook en die had de helee dag een zonnebril op..:|