• ik en een vriendin ging dus naar een opendeurdag en daarna wou zij (Tiffany) nog sigaretten gaan kopen in de a&o (winkeltje) en voor ons stond er een jongen die we kennen, hij is 14 en hij ziet er ook zo uit, hij vroeg L&M en kreeg dat zonder problemen, en ja het was voor zelf op te roken, toen vroeg Tiffany ook een pak en ze kreeg hem niet en moest eerst haar paspoort tonen zodat ze kon bewijzen dat ze wel degelijk 16 is. Dat is toch verschrikkelijk oneerlijk, want ik heb echt al veel verhalen gehoort dat jongens daar op eender welke leeftijd sigaretten kunnen kopen, en meisjes moeten eerst hun paspoort tonen, ik vind het echt niet kunnen, de wet is toch voor iedereen gelijk!
    Ps. Ik rook niet xp

    Is inderdaad niet eerlijk, maar misschien zag die jongen er al redelijk volwassen uit?
    Maar sowieso eigenlijk moeten ze aan iedereen hun paspoort vragen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    de wereld is oneerlijk.
    maargoed, misschien vond die man dat ie ouder leek, das toch een kwestie die bij iedereen verschilt.

    of misschien eheft die man echt iets tegen meisjes x']


    i need you like a heart needs a beat.

    PS. Ik rook ook niet xD :Y)

    Tja leven is gewoon oneerlijk >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik krijg ook geen saffen en ik ben al oudjes genoeg ^^
    gelukkig heeft ik altijd mijn pasje bij ;o

    Wees blij x') Roken is slecht. Het enige waar het voor helpt is Parkinson -toevallig ergens gelezen bij Bio-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Janouk schreef:
    de wereld is oneerlijk.
    maargoed, misschien vond die man dat ie ouder leek, das toch een kwestie die bij iedereen verschilt.

    of misschien eheft die man echt iets tegen meisjes x']

    Maar die man is verschrikkelijk lelijk! (die verkoper) Dus volgens mij is hij in zijn leven al zodanig veel gekwetst geweest door vrouwen dat hij daardoor een haat heeft ontwikkeld tegen het vrouwelijk ras :Y)

    Coriander schreef:
    Wees blij x') Roken is slecht. Het enige waar het voor helpt is Parkinson -toevallig ergens gelezen bij Bio-
    Jah, das waar, maar het was maar een voorbeeld hé ;)

    Coriander schreef:
    Wees blij x') Roken is slecht. Het enige waar het voor helpt is Parkinson -toevallig ergens gelezen bij Bio-

    Echt? Dat werkt tegen parkinosn ofwat?ö
    Woow wist ik niet :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Echt? Dat werkt tegen parkinosn ofwat?ö
    Woow wist ik niet :'P

    Niet echt tégen. Uit onderzoek is gewoon gebleken dat mensen die roken minder kans hebben op Parkinson dan Niet-rokers x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dat is idd oneerlijk,maar miss leek die jongen ouder ?
    En daarbij,vaak worden meisjes voortgetrokken,of mogen ze meer en zo van die dingen (:
    deze keer was het eens een jongen.


    everybody needs a song.

    Dat is niet eerlijk nee. Ik zou het wel mee krijgen. Ik lijk veel ouder dan dat ik eigenlijk ben. Ik bedoel: op de supermarkt na krijg ik overal alcohol mee. Omdat je in de supermarkt je paspoort laat zien --'


    bla bla bla

    Da's kut, moet je maar niet roken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JustFamous schreef:
    (...)
    Maar die man is verschrikkelijk lelijk! (die verkoper) Dus volgens mij is hij in zijn leven al zodanig veel gekwetst geweest door vrouwen dat hij daardoor een haat heeft ontwikkeld tegen het vrouwelijk ras :Y)

    ahja! dat zal het echt zijn,
    misschien moeten we medelijden met m hebben xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Janouk schreef:
    (...)
    ahja! dat zal het echt zijn,
    misschien moeten we medelijden met m hebben xD
    Neej, hij haat ons! Toon geen medelijden voor de vijand(N):Y)

    Oké is inderdaad niet eerlijk. Maar ik moet eigenlijk nooit mijn paspoort laten zien (: