• hoi.

    de jongen die ik leuk vind en waar ik echt verliefd op ben, heeft met iemand.
    en dat hoor ik net.
    gatverdamme. ik ben er helemaal kapot van.
    ik huil nu al de hele tijd
    en ik heb nergens meer zin in.
    hoe kom ik hier so snel mogelijk overheen!?
    Niet gaan zeggen , probeer hem te vergeten zet je er overheen , want dat gaat gewoon niet !

    liefs,


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik bedenk bij mezelf altijd dat het nooit lang zal blijven duren tussen hen,en toch ooit gedaan zal zijn,en dat zal sneller zijn dan je verwacht (:

    x


    everybody needs a song.

    Chocola eten ;D
    Sorry, ik heb er nooit mee te kampen gehad:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat dat toch wel het enige is wat je kan doen, je er overheen zetten. En dat lijkt echt onmogelijk, dat weet ik uit ervaring >< Maar er is niet veel meer wat je kan doen. Weet hij dat jij hem leuk vind?
    Je kan proberen om alle slechte eigenschappen op te zoeken en je daar aan gaan ergeren. Of stuur mij een foto, dan kraak ik hem wel voor je af ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gewoon, veel met vrienden afspreken, je bezig houden zodat je niet meer aan hem denkt ? Of ijs eten. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Boyiloveyou schreef:
    ik bedenk bij mezelf altijd dat het nooit lang zal blijven duren tussen hen,en toch ooit gedaan zal zijn,en dat zal sneller zijn dan je verwacht (:

    x


    Bedankt.


    ' niks is wat het zijn moet '

    LizesBIATCH schreef:
    Ik denk dat dat toch wel het enige is wat je kan doen, je er overheen zetten. En dat lijkt echt onmogelijk, dat weet ik uit ervaring >< Maar er is niet veel meer wat je kan doen. Weet hij dat jij hem leuk vind?
    Je kan proberen om alle slechte eigenschappen op te zoeken en je daar aan gaan ergeren. Of stuur mij een foto, dan kraak ik hem wel voor je af ><

    Noooo. hij weet niet dat ik hem leuk vind.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hopeless schreef:
    Chocola eten ;D
    Sorry, ik heb er nooit mee te kampen gehad:Y)


    de chocolaa is op


    ' niks is wat het zijn moet '

    chocola,ijs
    erover prtn
    huilen mag maar niet teveel
    opschrijve wt je voelt
    deprisongsluistere of juist blije (hangt er van af wt voor iem. jebent)
    weten dat er gng sexy vissen in de zee zijn;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tips die mezelf&mijn beste vriendinnen ALTIJD helpt;.
    Ga op de bank zitten, zet een huilflim op, zodat je alles er ff lekker kunt uit janken, neem een hele hoop zakdoekjes bij de hand, een grote bak ijs& een hoop chocolade. En begin maar!=D meestal is het sneller over met vrienden in de beurt. (bij mij dan toch.)

    Veel succes;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    tomfreakske schreef:
    chocola,ijs
    erover prtn
    huilen mag maar niet teveel
    opschrijve wt je voelt
    deprisongsluistere of juist blije (hangt er van af wt voor iem. jebent)
    weten dat er gng sexy vissen in de zee zijn;)
    Xx

    maar ik wil niet naar iemand anders kyken.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik heb het ook al meegemaakt, ik zou de jongen zo veel mogelijk ontlopen als hij bij zijn vriendin in, anders kwetst het je toch maar ..

    BlackQueen schreef:
    (...)
    maar ik wil niet naar iemand anders kyken.

    yeah I understand moet je ook nu nog nie;) mr vroeg of laat kom je de ware wel is tegen en mss is die veel toffer en leuker je weet nooit meid never wanhopen(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gewoon laten doen,je komt er wel overheen. Ja,dat heb ik meegemaakt met een jongen waar ik een jaar smoorverliefd op was die op de week een ander had.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    yeah I understand moet je ook nu nog nie;) mr vroeg of laat kom je de ware wel is tegen en mss is die veel toffer en leuker je weet nooit meid never wanhopen(K)
    Xx

    ik vind dat hij de ware is .


    ' niks is wat het zijn moet '

    Veel muziek luistern.
    Probeer niet aan hem te denken, ook al lukt dat niet >.<
    Sterkte, <3.


    Your Butt is Mine!